وحید امیری

پرونده معافیت بازیکن تیم فوتبال پیروزی(پرسپولیس) ابهامات زیادی دارد و باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سه‌شنبه در خبری اختصاصی به موضوع جعل کارت پایان خدمت وحید امیری و معافیت سربازی او اشاره کردیم(از اینجا بخوانید) اما امروز می‌خواهیم به ۷ ابهام بزرگ در پرونده این بازیکن بپردازیم که توجیه گران در پاسخ به آن ناتوانند:

۱) صدور کارت معافیت خدمت با دلیل پزشکی در سالی صادر شده که وحید امیری فوتبالیست حرفه‌ای فوتبال ایران بوده، در صورتی که معافیت دائم تنها به علت وجود مشکل جدی پزشکی صادر می‌شود.

 

2) واریکوسل درجه ۳ بیماری است که قطعا فرد نمی ‌توانسته به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای در میادین حاضر شود و اصولا به دلیل همین ناتوانی است که برای افراد درگیر با این بیماری کارت معافیت صادر می‌شود.

 

3) فرض کنیم وحید امیری بیمار بوده، اما چگونه است که فردی می تواند در بالاترین سطح فوتبال حرفه‌ای بازی کند ولی توانایی انجام خدمت ندارد؟


۴) انجام خدمت برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای به شکل بازی کردن در تیم‌های نظامی‌است و وقتی فردی در تیم غیر نظامی(با فرض وجود بیماری) می‌توانسته بازی کند، طبیعتا توانایی بازی در تیم نظامی را هم دارد، اما چرا این کار را انجام نداده؟


۵) صدور کارت پایان خدمت ایشان در دوره‌ای است(سال ۱۳۹۱) که بزرگترین پرونده‌های جعل مرتبط با صدور کارت خدمت برای بسیاری از فوتبالیست‌ها و از جمله هم تیمی‌های او اتفاق افتاد و این قضیه لزوم بررسی ویژه این پرونده را ضروری می‌کند.


۶) زمان عملیات صدور کارت معافیت امیری در سامانه ناجا، در خارج از زمان اداری و در ساعت ۱:۲۳ بامداد بوده که بسیار پرسش برانگیز است!


۷) قبل از افشای معافیت پزشکی امیری در فضای مجازی، مسئولان پرسپولیس و وحید امیری بدون اشاره به معافیت پزشکی، صحبت‌های متناقض و غیرواقعی بسیاری اعلام کرده بودند و تناقض گویی‌ها و وجود سابقه پنهان کاری و جعل در فوتبال ایران و خصوصا این باشگاه، اهمیت بررسی ویژه این پرونده در ناجا را ضروری می کند.

وحید امیری

 

به گزارش استقلال نیوز، عکس فوق سند معافیت پزشکی وحید امیری است که در فضای مجازی منتشر شد و معاونت نظام وظیفه ناجا چنانچه ادعای بی‌طرفی و برقراری عدالت دارد باید فوری و بدون قید و شرط به این موضوع رسیدگی و نتیجه را شفاف اعلام کند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

کارت معافیت خدمت وحید امیری جعلی است؟! / از جعل خدمت تا لزوم کسر امتیاز از تیم های متخلف..

به بهانه درخواست قانونی استقلال برای تمدید معافیت مرادمند و یزدانی/ مگر مهدی ترابی و رفقا در کدام جبهه خدمت کرده اند؟!

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اعزام دو بازیکن این تیم به خدمت سربازی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار