e751957

منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال در مورد جنگ مربیان سال گذشته استقلال که این روزها آتش بر پیکره استقلال شدند گفت :من تعجبم میکنم چرا امروز این دوستان یادشان افتاده صحبت کنند

به گزارش استقلال نیوز منصور پورحیدری در گفتگو با کاپ در خصوص اظهارات فرزاد مجیدی و محمد نوازی اظهار داشت: یک نکته برای من جالب است که چرا بعد از دو ماه از لیگ تازه این مسائل باز شده است. چرا تاکنون در این دو ماه هیچ کس درباره این مسائل حرف نزد. 

وی ادامه داد: باید خدمت دوستان عرض کنم اگر من انتقادی از تیم می کردم وظیفه ام بود. به عنوان سرپرست، مدیر تیم و مدیر فنی باید این مسائل را می گفتم. من این مسائل را بارها به خود مربیان هم می گفتم. دیگر آنها باید گوش می کردند. وقتی هیات مدیره از من می خواست نکات را به آنها گوشزد کنم شما خودتان را جای من بگذارید. وظیفه من چه بود. من دوبار در جلسه هیات مدیره شرکت کردم و نکات را گوشزد کردم. من یک سوال دارم. چرا من در دور رفت هیچ انتقادی نکردم. چون تیم شرایط خوبی داشت و نتایج خوبی گرفته بودیم.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: ما فصل گذشته در دور برگشت مشکل داشتیم البته فقط مربیان مقصر نبودند. من بارها این مسائل را به کادر فنی گوشزد کردم. در جلسات به خود مربیان می گفتم. در جلسات هیچ کسی صحبت نمی کرد. الان نمی دانم چرا بعد از دو ماه این مسائل تازه باز شده است.

پورحیدری درباره اینکه مجیدی گفته یک نفر در کنار استقلال حضور دارد که لقب عابربانک را دارد گفت: این بی انصافی است. اگر کسی با کسی مشکل دارد نباید این گونه صحبت کند. آن بنده خدا هم کارهای تیم را انجام می دهد، هم هتل و هم بلیت های تیم را رزرو می کند. می بینید امسال هم در کنار تیم حضور دارد.

سرپرست استقلال در پایان گفت: اگر امسال هم مشکلاتی تیم داشته باشد به منصوریان خواهم گفت. من همواره سعی کرده ام حقایق را بگویم و امسال نیز اگر مشکلی باشد، همینطور خواهم گفت.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار