139411051532055476969774

به گزارش استقلال نیوز بازیکن خارجی مد نظر استقلال که به دلیل عدم انجام تست پزشکی پیوستنش به استقلال منتفی شد بود به کشورش بازگشت.

 

*ایران را ترک کردی؟

بامداد امروز به کشورم برگشتم چون فردا آخرین مهلت نقل و انتقالات زمستانی است و من نمی توانستم بیشتر از این در تهران صبر کنم.

*نمی توانستی امروز هم بمانی؟

من یکشنبه هفته گذشته وارد ایران شدم و تا امروز که از تهران رفتم تقریبا یک هفته اینجا بودم. هر کاری لازم بود می شد در طول این مدت برای عقد قرارداد انجام شود. اما ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال آن جدیت لازم برای انجام این کار را نداشتند.

*افشارزاده اعلام کرده بازیکن مریض نمی خواهد خبر داری؟

طبیعی است که هر مدیری نخواهد بازیکن مشکل دار از نظر سلامتی درتیمش حضور داشته باشد. اما من در همه تست های پزشکی شرکت کردم و هیچ مشکلی از این بابت ندارم. در واقع من مریض نیستم و سالم سالمم. مدارک آزمایش هایی که انجام دادم را هم دارم.

*چند بار تست دادی؟

خیلی. فکر کنم دو، سه روز مشغول انجام آزمایش های مختلف بودم. نمی دانم دنبال چه چیزی می گشتند. حتی دکتر کیهانی که شنیدم از جراحان برجسته استخوان در ایران محسوب می شود هم که در گروه پزشکان آکادمی فوتبال نبود به مدت یک ساعت پرونده مرا بررسی کرد، خودم را تست زد و در نهایت گفت که من هیچ مشکلی از نظر استخوانی ندارم ولی باز هم پاسخ مشخصی از سوی مسئولان باشگاه به من داده نشد. به این دلیل برای آنکه زمان را از دست ندهم به فرانکفورت برگشتم.

*پیشنهاد بهتری در آلمان داری؟

من از بوندسلیگا پیشنهاد دارم که هر زمان قراردادم را ثبت کردم اسم تیمم را متوجه می شوید. شاید از نظر مالی قرارداد جدیدم نسبت به پولی که قرار بود از استقلال بگیرم کمتر باشد اما همین که نزدیک خانه ام هستم و مشکلات دوری از آلمان را ندارم خودش یک امتیاز بزرگ است.

*مگر قرار نبود امروز همه چیز به پایان برسد؟

نمی توانستم ریسک کنم. لابد تا ظهر امروز باید منتظر یک تست دیگر می شدم و تا شب کارم طول می کشید و نمی توانستم مطمئن باشم که فردا پای قرارداد باز هم اشکال دیگری به وجود نیاید. آن وقت مجبور می شدم یک نیم فصل بیرون بمانم.

*تو در تمرین استقلال حضور پیدا کردی. نظر کادر فنی درباره ات چه بود؟

نمی دانم. کسی در این باره با من حرف نزد. اما یک اتفاق در تمرین دو روز پیش افتاد که باعث نگرانی ام شد. حنیف عمران زاده در فوتبال درون تیمی از زانو آسیب دید و من در آن لحظات به این فکر می کردم که اگر این مصدومیت برای من اتفاق می افتاد چه کار می کردم. بازیکن تستی را در چنین شرایطی جدی امتحان نمی کنند. متاسفانه ظاهرا در ایران روش انتخاب بازیکن به این شکل است.

*با توجه به اتفاقاتی که افتاد دوست داری باز هم به لیگ ایران بیایی؟

شاید! البته اگر از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشم.

 کاپ

 

 

اخبار مرتبط

فاتون توسکی در راه بوندسلیگا/بازیکن رد شده توسط استقلال به بوندسلیگا میرود؟

دکتر نوروزی: توسکی باید در معاینات بالینی شرکت میکرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار