c981beea35d9ee8b85bee0cbad42d121

ادموند اختر مدیر برنامه های در مورد شرایط هرایرمگویان مدافع استقلال توضیح داد.

درباره حرکتی که او چند سال پیش انجام داد و می خواست هنریک میخیتاریان بازیکن فعلی دورتموند را به لیگ ایران بیاورد ولی این اتفاق نیفتاد اظهار داشت: زمانی که من می خواستم هنریک را به لیگ ایران بیاورم او اسم و رسمی نداشت و در تمام دنیا او را نمی شناختند. قرار هم نبود او را برای استقلال بیاورم. به یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دادم که این بازیکن بیاید اما اصلا با حضورش موافقت نکردند.

وی در ادامه افزود: هنریک مدتی بعد به تیم شاختاردونتسک اوکراین رفت و سپس با 27 و نیم میلیون یورو راهی دورتموند آلمان شد و حالا منچستر یونایتد با 32 میلیون یورو خواهان جذب اوست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان بسیار بااستعدادی در ارمنستان حضور دارند که می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. در حال حاضر مهاجم تیم ملی ارمنستان که در اسپارتاک مسکو بازی می کند سالیانه نزدیک به 4 میلیون یورو دستمزد می گیرد و باشگاهش اجازه نمی دهد به تیم های بزرگ اروپایی برود. متاسفانه من اهل زدوبند نیستم و اگر بودم الان بازیکنان زیادی از ارمنستان وارد لیگ ایران می شود.

وی درباره آخرین وضعیت مالی هرایر مگویان در استقلال اذعان داشت: مثل بقیه بازیکنان تیم، هرایر از باشگاه چکی دریافت کرده است و انشاالله باشگاه به تعهدات خودش عمل خواهد کرد و جلوی هرگونه مشکلی را خواهد گرفت.

مدیربرنامه های بازیکن ارمنستانی استقلال درباره شایعه حضور او در باشگاه و جروبحث شدید با مسئولان تیم گفت: من به شدت این موضوع را تکذیب می کنم. بچه نیستم که اگر مشکلی داشته باشیم قهر کنیم و یا اصل موضوع را به شما نگوییم. باشگاه می خواهد به تعهدات خودش عمل کند و تلاش خود انجام دهد و فعلا هیچ مشکلی نیست.

اختر در پایان گفت: بازهم می گویم هرایر مشکلی با باشگاه ندارد و با تمام قوا در خدمت استقلال و هوادارانش است و به شایعات توجه نکنید.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار