139504051435552007999664

مدافع برزیلی استقلال: پادوانی در هماهنگ شدنم با تیم خیلی کمک کرد او در زمین چیزهایی که متوجه نمی شوم را برایم ترجمه می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رابسون جانواریو درباره برد مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی سختی بود ما چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. امید پدر خود را از دست داده بود من دوباره به  او تسلیت می گویم. در جام حذفی مهم این است که برنده شویم. ما در جام حذفی به دنبال قهرمانی خواهیم بود.

وی درباره اینکه خیلی ها بعد از 90 دقیقه فکر می کردند اتفاقات دیدار پرسپولیس مقابل تیم قشقایی دوباره اتفاق خواهد افتاد بیان داشت: به نظرم در وقت های اضافه خیلی تمرکز خوبی داشتیم. مهم در بازی های حذفی این است که استرس را از خود دور کنیم و خداراشکر بچه های ما به خوبی توانستند این کار را انجام دهند. 

مدافع استقلال درباره زوج برزیلی خط دفاع این تیم خاطرنشان کرد: پادووانی در هماهنگ شدن من با تیم خیلی کمک کرد. خیلی وقت ها در زمین چیزهایی که من متوجه نمی شوم را برایم ترجمه می کنم. از او ممنونم البته این را هم به خاطر داشته باشید که ما دفاع های خوب دیگری را هم داریم. مگویان، امین حاج محمدی و مجید حسینی که او خیلی جوان است به نظرم آینده درخشانی دارد.

رابسون درباره تعطیلی دوباره لیگ اذعان داشت: در کل فکر می کنم تعطیلی ها به نفع هیچ تیمی نباشد اما این را هم باید درک کنیم که برای منافع تیم ملی و صعود این تیم برای جام جهانی این تعطیلی ها لازم است. باید این تعطیلی ها را تحمل کنیم و برنامه ریزی کنیم که از این بابت ضربه نخوریم. 

وی درباره جو حاضر در تیم عنوان کرد: من با همه بازیکنان تیم  ارتباط خوبی دارم. از هواداران تیم تشکر می کنم که من را مورد حمایت قرار می دهند. از کاپیتان تیم مهدی رحمتی گرفته تا کوچکترین بازیکن تیم همگی رفاقت خوبی با من دارند. 

مدافع برزیلی استقلال درباره  اینکه گفته می شود بزرگ ترهای تیم رابطه خوبی با یکدیگر ندارند تصریح کرد: من بابت این حرف تعجب می کنم. جوی که من در استقلال در حال تجربه کردن هستم یکی از بهترین فضاهایی بوده که من در فوتبال در آن حضور دارم. اتفاقا بزرگ ترهای تیم همیشه در کنار یکدیگر بازیکنان دیگر را راهنمایی می کنند.

وی درباره اینکه با شروع دوباره لیگ استقلال به مصاف  گسترش فولاد خواهد رفت بیان داشت: برای ما همه بازی ها سخت است. همه تیم ها مقابل ما انگیزه دارند. ما باید در این تعطیلات بدنسازی و ریکاوری خوبی داشته باشیم. با شناختی که از کادر فنی پیدا کرده ام مطمئنم به این مهم دست خواهیم یافت. همه سه امتیازهای بازی ها برای ما مهم است. 

رابسون در پایان درباره اختلاف 8 امتیاز با صدر جدول گفت: جبران 8 امتیاز در 20 هفته اصلا کار سختی نیست. مطمئن باشید ما این کار را انجام خواهیم داد.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار