jabari2

پیشکسوت استقلال از هواداران این تیم خواست روز جمعه تیم محبوبشان را تنها نگذارند و با حضور گسترده در ورزشگاه آزادی به بازیکنان این تیم روحیه مضاعف بدهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری در گفتگو با مهر اظهار داشت: چیزی حدود یک ماه از درگذشت منصور (پورحیدری) می‌گذرد و من هنوز مرگ او را باور نکردم. همانطور که مرگ دخترم را هم هنوز باور نکردم. متاسفانه در آن ایام دو داغ بزرگ دیدم. داغ دوست ۵۰ ساله‌ام و دختر جوانم را. روزهای سختی بر من گذشت. از همه دوستانی که در آن مدت با من و همسرم ابراز همدردی کردند و تسلی خاطر مان شدند تشکر می کنم.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم خاطر نشان ساخت: استقلال در شروع فصل مشکلاتی داشت. اما به مرور این مشکلات مرتفع شد و تیم روز به روز و هفته به هفته بهتر شد. استقلال در بازی با صبا بهتر از همیشه کار کرد و مشخص شد که مربیان برای برطرف کردن نقاط ضعف کلی زحمت کشیده‌اند. 

جباری سپس با اشاره به بازی پیش روی آبی پوشان مقابل حریف تبریزی گفت: تراکتورسازی یک تیم خوب، منسجم و قابل احترام است که می‌توان در خصوص آن صحبت کرد. استقلال باید با هوش عمل کند و از نقاط ضعف تیم حریف نهایت استفاده را ببرد تا از این بازی خانگی با حداکثر امتیاز میدان را ترک کند.

وی افزود: من از هواداران خوب استقلال که پنجاه شصت سال است با آنها ارتباط خوبی دارم و عاشق شان هستم و آنها هم به من خیلی لطف دارند خواهش می کنم که در روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب شان به ورزشگاه بیایند و با حمایت های خود زمینه ساز پیروزی در این بازی حساس و بزرگ شوند. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار