معینی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال میخواهد در آسیا با قدرت ظاهر شود و مشکل ما فقط وجود بازیکنان تک اخطاره است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود معینی در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار آخر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل التعاون عربستان، اظهار داشت: چون بازی‌های آخر در مرحله گروهی همزمان شده بود واقعاً این دیدارها جالب شد و از آنجایی که حریف استقلال مشخص بود بچه‌ها با تمرکز بهتری به میدان رفتند. همه ما از این صعود خوشحال هستیم و معتقدم این صعودها به نفع تیم ملی و جامعه فوتبال است. افسوس که تیم ذوب آهن به مرحله بعدی راه پیدا نکرد. 

وی افزود: خوشبختانه تیم‌های ایرانی در آسیا با قدرت ظاهر شدند و نباید این مسأله را نادیده گرفت که تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس نسبت به ما هم خرج بیشتری می‌کنند و هم اینکه پیشرفت قابل توجهی کردند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد استقلال،‌ عنوان کرد: من با انتظاری که از تیم داشتم و پیش‌بینی که کرده بودم نایب‌ قهرمانی استقلال را به حق می‌دانم و منصوریان هم خوشحال است که توانسته به قولش عمل کند. البته کار تیم تمام نشده و ما باید به مراحل بالاتر فکر کنیم. از اول هم انتظار داشتیم که بازی‌ها به نفع ما تمام شود و خوشحالم که استقلال توانست بازی متعادلی از خود نشان دهد. استراتژی منصوریان در نیمه دوم مقابل التعاون باعث شد تا استقلال برنده بیرون بیاید و مربی تیم مقابل تصور نمی‌کرد که استقلال این طور بازی کند و به این سبک روی بیاورد.

معینی ادامه داد: در نیمه اول بازی متعادلی بین دو تیم برگزار شد و تیم التعاون هم خوب ظاهر شد و استقلال بیشتر به میانه میدان فکر می‌کرد. رحمتی روز بسیار خوبی داشت و در اواخر نیمه دوم سیوهای ارزنده‌ای انجام داد. خط دفاعی ما نیز خیلی منسجم بود چون توانسته بودیم میانه میدان را در اختیار بگیریم و کنترل دست تیم استقلال بود. 

وی تصریح کرد: استقلال مثل تیم‌های اروپایی هر بار در زمین خودش هم توپ از دست داد با پرسینگ به موقع مانع از گلزنی حریف شد. بازیکنان التعاون فقط روی خطاها خطرساز ظاهر شدند و 20 دقیقه پایانی نیمه دوم که زمان سرنوشت بازی بود ما کاملاً‌ حساب‌شده بازی کردیم. در ضدحملات خوب ظاهر می‌‌شدیم و معتقدم همان دو گل کافی بود تا برد شیرینی داشته باشیم. من معتقدم که مرحله بعدی داستان دیگری است، العین قهرمان آسیاست و تیم باتجربه‌ای است و تجربه آسیایی خوبی هم دارد باید با یک مدیریت منظم و منطقی در این فرصت 10 روزه برای بازی با العین برنامه‌ریزی کنیم. 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: من فکر می‌کنم مشکل بزرگ ما در مرحله بعد تک‌اخطاره‌ شدن‌های تمام بازیکنان ما است که ممکن است برای مسابقات آتی ما را دچار دردسر کند و این فوق‌العاده آزاردهنده است. اخطاری که رحمتی گرفت من را خیلی نگران کرد البته این را بگویم که ما یک گلر جوان خوب به نام سیدحسین حسینی داریم اما رحمتی تجربه جهانی دارد و باعث می‌شود که با آرامشش در درون دروازه عملکرد خوبی نشان دهد. 

معینی در خصوص بازی با العین نیز تصریح کرد: درست است که العین تیم قدرتمندی است اما استقلال در دو ماه اخیر هیچ بازی ضعیفی از خود نشان نداده است و این برای خود العین می‌تواند یک اخطار باشد که مراقب تیم جوان و جنگنده و باانگیزه استقلال باشد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که کادر فنی استقلال به خصوص فریبا برای بازی با العین به منصوریان کمک‌های لازم را می‌کند و هیأت مدیره هم این اطمینان‌خاطر را به علی منصوریان می‌دهد که تمام مشکلات را برای بازی با العین برطرف کنند. در بازی‌های اخیر هواداران با دلگرمی‌های خود به تیم کمک کرده‌اند و امیدوارم در بازی با العین هم بار دیگر کمک تیم باشند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار