شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نبود مهره های ثابت استقلال از نظر روحی بر روی دیگر بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدارهای هفته اول لیگ هفدهم و شرایط تیم استقلال صحبت هایی داشت که مشاهده خواهید کرد.

* آغاز خوب لیگ 

آغاز خوبی برای بازی ها بود، زدن ۲۰ گل در هفته اول نشان از آن دارد که تیم ها از ابتدای فصل بازی ها را هجومی آغاز کرده و می خواهند قدرت خود را به رخ حریف بکشند. پرسپولیس، پارس جم جنوبی توانستند گل های خوبی به حریف بزنند که فکر می کنم اگر این روند ادامه پیدا کند، در هفته های آینده که تیم ها به هماهنگی بیشتری می رسند، شاهد گل های بیشتری هم در مسابقات باشیم.

* دیدار استقلال و نفت آبادان

این دیدار حواشی بسیاری داشت، ۵ ساعت قبل از شروع بازی تعدادی از بازیکنان استقلال نمی دانستند که بازی می کنند یا خیر، ۳ محروم، چند مصدوم و گرمای وحشتناک آبادان باعث شد تا استقلال نتواند بازی خوبی از خود ارائه کند.

* تاثیر منفی محرومیت بازیکنان

شرایطی که به وجود آمده بود برای استقلال نگران کننده شد و این تیم نتوانست مقابل نفت آبادان همانی باشد که مردم انتظار داشتند. به یکباره ۳ بازیکنش ۳ روز مانده به بازی محروم می شوند و این تاثیر منفی بر روی کل تیم گذاشته بود.

* شرایط بد و سردرگمی کادر فنی

این اتفاقات که فقط در فوتبال ما رخ می دهد نه در هیچ جای دنیا باعث شد تا کادر فنی دچار سردرگمی شده و در بدترین شرایط قرار بگیرد.

* روز بد استقلال

درست است که استقلال نتوانست بازی خوبی ارائه کند، اما باید این را هم در نظر داشت که استقلال روز بدی را تا زمان شروع بازی سپری کرده بود و حتی شنیده شد که آبی پوشان نمی خواستند وارد زمین هم بشوند.

* استقلال و هفته های آتی

استقلال تیمی نیست که بازی هایش را به سادگی واگذار کند و هواداران این تیم مطمئن باشند که در هفته های آتی آبی پوشان نتایج قابل قبولی کسب می کنند و نیاز به حمایت طرفداران خود دارند.

اخبار تیم فوتبال استقلال

   خبرگزاری مهر

دیدگاه‌ها  
mahdi
0 #1 mahdi 1396-05-10 10:05
من یک پرسپولیسی قدیمی و متعصبم ولیکن عشقم شاهرخ بیانی است . شاهرخ هم از نظر تعصب بازیکن متعصبی بود و هم از نظر قیافه از همه سرتر بود. حالا کمی پیر شده و موهاش سفید که اونهم طبیعی است. البته استقلال بازیکنان خوب دیگه ای هم داشت مثل ورمزیار - قلعه نویی - جواد خان زرینچه - مجید نامجو مطلق و غیره. از همینجا به شاهرخ بیانی سلام عرض می کنم و برایش ارزوی سلامتی دارم.


یا علی مدد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار