جواد قراب

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شفر هشت بازی ما در لیگ و همچنین یک بازی ما در جام حذفی را دیده است تا با شناخت بهتری کارش را شروع کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم با ابراز رضایت از عقد قرارداد با وینفرید شفر خاطر نشان کرد قرارداد با ایت مربی آلمانی از هر نظر به نفع باشگاه استقلال است.

* قرارداد با شفر به نفع استقلال است

ما امروز قراردادی دو ساله با شفر امضا کردیم که مبلغ آن به‌زودی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد. دستمزد شفر خیلی پایین‌تر از تریم است، آن‌هم در شرایطی که او یک مربی آلمانی است. مربیان آلمانی بسیار قانونمند و منظم هستند. عقد قرارداد با شفر از هر نظر به نفع باشگاه استقلال شد.

* بازگشت رحمتی و جباری به تمرینات

قطعاً رحمتی و جباری به تمرینات استقلال برمی‌گردند. چرا نباید رحمتی و جباری در تیم باشند؟ آنها با هیچ‌کس مشکل نداشته و ندارند، حتی منصوریان. یک مسئله‌ای خارج از زمین فوتبال پیش آمده بود که حل شد. خود شفر نیز علاقه‌مند به بازگشت این دو بازیکن است و تأکید کرده است بازیکنی را حذف نکنیم. مسائل مربوط به بازیکنان و کادر فنی به ما، اعضای هیئت مدیره ارتباطی ندارد. در این‌باره حرف اول و آخر را سرمربی می‌زند. ما اصلاً دخالتی در کار او نداریم.

* شفر شناخت کاملی از استقلال دارد

شفر به ما اعلام کرد فوتبال آسیا را دقیقاً می‌شناسد. او در تیم‌های عربی و تیم ملی تایلند کار کرده است و تقریباً از کل فوتبال ایران و آسیا شناخت دارد. او حتی چند بازیکن استقلال را نام برد. شفر هشت بازی ما در لیگ و همچنین یک بازی ما در جام حذفی را دیده است تا با شناخت بهتری کارش را شروع کند.

* شفر از پیشنهاد تونس به خاطر استقلال گذشت!

شفر خیلی علاقه‌مند بود که به ایران بیاید. او حتی از تونس هم پیشنهاد داشت، اما دوست داشت به ایران بیاید. شفر علاقه‌مند است در فوتبال کشورمان کار کند. به‌هرحال فوتبال ما در دنیا زبانزد است و طبیعی است که مربیان دوست داشته باشند اینجا کار کنند.

* قرارداد شفر مشروط نیست!

چرا باید قرارداد شفر مشروط باشد؟ او دو سال قرارداد دارد و تا پایان قراردادش می‌ماند.

* هنوز دستیاران ایرانی شفر مشخص نشده اند

او قرار نیست دستیاری با خودش به ایران بیاورد، به غیر از پسرش که او هم قرار است آنالیزور باشد و بازی‌های استقلال را از روی سکوها ببیند. ما برای شفر دو پیشکسوت خوب باشگاه را در نظر داریم، دو عزیزی که از شفر کار یاد بگیرند و بعد از رفتن او، هدایت تیم به آنها سپرده شود. البته ما هنوز دستیاران ایرانی شفر را انتخاب نکرده‌ایم و قرار است در مورد گزینه‌های مطرح شده کمیته فنی تصمیم‌گیری کند.

 * نوازی و دین محمدی دستیاران شفر؟

نه، ما هنوز کسی را انتخاب نکرده‌ایم. ضمن اینکه نوازی دارد در تیم امید خوب نتیجه می‌گیرد.

اخبار باشگاه استقلال

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار