محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شفر تمایلی به حضور دستیار ایرانی نداشت سرمربی حق دارد دستیارانش را انتخاب کند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این موضوع که محمد تقوی نسبت به اظهارات وی موضع گرفته و گفته دوستان بهتر است در اظهاراتشان دقت کنند و پخته‌تر حرف بزنند،در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* برای تقوی احترام خاصی قائل هستم

محمد تقوی همبازی من بوده و من احترام خاصی برای او قائل هستم.

* به اسم کسی اشاره نکردم

زمانی که از من درمورد تقوی پرسیدند من اسمی از او نیاوردم و گفتم شفر مربی ایرانی خواسته که بیژن طاهری دستیار او شد. من هیچ توهینی به تقوی نکردم و هرگز هم به خودم اجازه نمی‌دهم به همبازی سابق خودم جسارت کنم. الان هم اعتقاد دارم هر شخصی بتواند به استقلال از نظر فنی کمک کند، مورد تائید ما است.

* شفر حق دارد دستیارانش را انتخاب کند

از من در مورد مصاحبه‌های افراد مختلف سئوال کردند و من گفتم هیچکس با مصاحبه کردن مربی استقلال نمی‌شود، این حرف من به صورت کلی مطرح شد و اصلاً مخاطبم تقوی نبود. این را هم بپذیرید شفر به عنوان سرمربی تیم استقلال این حق را دارد که دستیارانش را خودش انتخاب کند حتی اگر او نیازی به مربی دیگر ایرانی داشت او را اضافه می‌کرد. پس قبول کنید که خود سرمربی استقلال تمایلی نداشت که مربی ایرانی دیگری را دستیار خودش کند.

 اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-23 00:22
در کل ورود وینفرد شفر کاربلد و با تجربه به باشگاه استقلال اتفاق بزرگی محسوب میشود و بار فنی و تاکتیکی استقلال بشدت در حال بالا رفتن و پیشرفت است..حتی بلحاظ روحی و روانی هم تاثیر این مربی بزرگ و دنیا دیده را در بازیکنان و حتی ذخیره های استقلال میبینیم که با چه انگیزه و روحیه متفاوتی نسبت به قبل تمرین میکنند..
اما بعضی از رفتارها و گفتارهای این مربی حرفه ای ناشی از عدم اعتماد کامل به ارکان باشگاه از جمله" کمیته فنی "است.وقتی شفر این بی نظمی ها و هرج و مرج و فقر امکانات اولیه باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال با میلیونها هوادار را میبیند چه فکری با خودش میکند؟؟ آیا برای او اینهمه عقب ماندگی و حتی نداشتن زمین تمرین قابل هضم است؟؟قطعا که به هیچ وجه نیست..البته او ظاهرا در مصاحبه هایش میگوید اهل غر زدن نیست و مبارزه علمی همراه با صبر را ترجیح میدهد،ولی آیا واقعا در ذهن شفر همین میگذرد؟؟
با ورود پسر شفر که کارنامه چندان قابل دفاعی ندارد و همین مربی تنومند و فربه ای که بدون مطالعه و تایید کمیته فنی به استقلال آمدند کاملا معلومه که شفر راحتی و مصلحت خودش را به نظر صاحب نظران باشگاه ارجح میداند و این کمی خطرناک است..
به امید موفقیتهای استقلال بزرگ در آینده
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار