زمانی و قراب

عضو هیات مدیره استقلال معتقد است با توجه به تمدید قرارداد شفر در سال آینده روی قهرمانی استقلال در فصل بعد حساب باز کرده ایم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد قراب و حسن زمانی اعضا هیات مدیره باشگاه استقلال پس از دیدار استقلال مقابل خونه به خونه در فینال جام حذفی و قهرمانی آبی‌پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شدند که در ادامه صحبت هایشان را می خوانید:

* جواد قراب

خوشبختانه استقلال در شرایط ایده‌آلی قرار دارد به طوری که ما در لیگ سوم شدیم و در جام حذفی به مقام قهرمانی رسیدیم. هدف اصلی ما صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است و از فردا کار خود را برای رسیدن به این دیدار دنبال خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم بازیکن خارجی جذب شود و ما باید بازیکن داخلی خوب اضافه کنیم تا قوی‌تر شویم و مقام‌های بهتری در آینده کسب کنیم. با بودن شفر و ادامه همکاری با او در دو سال آینده برای قهرمانی استقلال باید حساب کنیم.

* حسن زمانی

استقلال تیم بزرگی است و به مربی بزرگی هم نیاز دارد. از زمانی که شفر به تیم استقلال آمده این تیم کاملا تغییر کرد. همان زمانی که استقلال در رتبه شانزدهم بود من اعلام کردم که در پایان فصل جزو 3 تیم بالای جدول خواهیم بود اما خیلی‌ها حرف من را جدی نگرفتند و فکر کردند شوخی می‌کنم؛ الان قهرمانی جام حذفی را کسب کردیم و می‌توانیم برای آسیا آماده شویم.

اگر منصوریان را حفظ می‌کردیم در پایان فصل حداکثر در رتبه هشتم یا هفتم بودیم. جام حذفی هم نتیجه نمی‌گرفتیم و حذف می‌شدیم اما شفر با اینکه یک سرمربی است یک مدیر موفق هم برای تیم بوده او تمام وقت در اختیار تیم است و استقلال به این نیاز دارد که فردی تمام وقت برایش وقت بگذارد.

امیدوارم با تمدید قرارداد شفر که همین امروز انجام شده استقلال در ادامه مسابقات باز هم نتیجه بگیرد و هوادارانمان همین‌طور خوشحال باشند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار