مگویان

مدافع سابق استقلال گفت: در آخرین جلسه که با باشگاه داشتم قرار بود تا 3 تیر مطالباتم پرداخت شود آقایان افتخاری، آقایان ملکی و توفیقی شما در آن جلسه حضور داشتید و حالا پاسخگو باشید!

 

به گزارش استقلال نیوز، هرائر مگویان مدافع مدافع سابق تیم استقلال که در فصل نقل و انتقالات از این باشگاه کنار گذاشته شد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مطالباتش با باشگاه توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* 3 قسط مطالبات من پرداخت نشده است

من 5 ماه پیش به همراه مدیر برنامه‌ام با باشگاه استقلال در حضور مدیرانش توافق کردم که در چند قسط مطالبات من را پرداخت کنند اما جالب است که 3 قسط مطالبات من پرداخت نشده است.

* مطالبات من به جای تومان به دلار محاسبه خواهد شد

زمانی این توافق صورت گرفت که دلار 4200 تومان بود ولی الان قیمت دلار در ایران 9000 تومان شده است. ما توافق کردیم تا 2 تیر ماه امسال تمامی اقساط من پرداخت شود ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت.در همان قرارداد ذکر شده بود اگر باشگاه حتی یک روز در پرداخت مطالبات من تاخیر داشته باشد توافق جدید لغو می‌شود و مطالبات من به جای تومان به دلار محاسبه خواهد شد.

* آقایان افتخاری، آقایان ملکی و توفیقی شما در آن جلسه حضور داشتید و حالا پاسخگو باشید!

روز گذشته مدیر برنامه‌های من به باشگاه مراجعه کرده و خانمی به نام خلیلی که مسئول ذیحساب باشگاه است اعلام کرد آقای افتخاری در باشگاه حضور ندارد و ما هم پولی نداریم به شما بدهیم.هر کاری می‌خواهید انجام بدهید! آقایان افتخاری، آقایان ملکی و توفیقی شما در آن جلسه حضور داشتید و حالا پاسخگو باشید!

* مدیر برنامه های من یک ایرانی است که هوای باشگاه را داشته است

مدیر برنامه من یک ایرانی است که قبلا در باشگاه استقلال بازی می‌کرده و بیشتر در این پرونده هوای باشگاه را داشته تا من اما وقتی آخرین بار شب گذشته با او حرف زدم اعلام کرد که مسئولان باشگاه می‌گویند پولی نداریم.

* نمی خواهم خاطرات خوبم در استقلال تلخ شود

من خاطرات خوبی در استقلال داشتم و روزهای خوبی در این تیم سپری کردم، کوچکترین مشکلی هم در زمان حضورم در استقلال نداشتم اما به نظر می‌رسد با این شرایط باید از همان طریقی که باید اقدام کنم به مطالباتم برسم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار