الهیار صیادمنش

مهاجم جوان استقلال گفت: مسئولان سایپا چطور من را بازیکن خود می‌دانند در حالی که من به هیچ عنوان در این تیم در هیچ رده‌ای بازی نکرده‌ام.

 

به گزارش استقلال نیوز، در دیدار استقلال و پیکان شفر با نبودن چند بازیکن کلیدی خود میدان را در اختیار جوانان قرار داده بود و بازیکنانی مثل سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش توانستند عملکرد خوبی از خودشان به نمایش بگذارند.

اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال که هنوز و با وجود اینکه برای استقلال بازی کرد اسیر ماجرای پیگیری و شکایت باشگاه سایپاست، در بازی با پیکان در دقایقی که به میدان رفت عملکرد خوبی از خود ارائه داد به همین دلیل خبرگزاری ایلنا با این بازیکن در خصوص تساوی مقابل پیکان و دیگر مسایل از جمله شکایت باشگاه سایپا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی کسل کننده‌ای از استقلال و پیکان در هفته نخست در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم. بازی را چطور دیدی؟ 

به هرحال هفته نخست لیگ معمولا ملاک مناسبی برای ارزیابی کیفیت تیم‌ها نیست چون تیم‌ها تازه از بدنسازی خارج شده‌اند و یک مقدار زمان می‌برد تا شرایط بدنی‌ آنها مطلوب شود. با این حال به نظرم مقابل پیکان شرایط خوبی داشتیم و حتی اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم این بازی را با برد تمام کنیم. پیکان هم یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازیکنان خوبی داشت اما قطعا در ادامه شرایط این استقلال بهتر خواهد شد و هواداران از این بابت خیال‌شان راحت باشد که می توانیم یکی از مدعیان قهرمانی در سه جبهه باشیم.  

* با توجه به درخشش تو در بازی‌های دوستانه خیلی‌ها فکر می‌کردند از ابتدا به زمین بروی و در همان چند دقیقه‌ای که هم بازی کردی عملکرد تو حسابی به چشم آمد. 

من کاملا تابع نظر کادرفنی هستم و اصلا به این مسایل فکر نمی‌کنم. تازه اول راه هستم و به نظرم همین چند دقیقه بازی با پیراهن استقلال یک افتخار بزرگ برای من است. شک نکنید تمام هدف من موفقیت در استقلال است و اصلا به این موارد توجهی ندارم که حضور یک دقیقه یا 90 دقیقه در زمین باشد. 

* فصل پیش مهدی قائدی در شروع درخشش خودش در استقلال اگر بدشانس نبود یکی از بهترین‌های لیگ می‌شد. فکر می‌کنی امسال اللهیار صیادمنش بتواند به این درخشش در استقلال برسد؟ 

یک جمله به شما بگویم و آن این است که من با استقلال خیلی کار دارم چون اول راه موفقیتم با این تیم را طی می‌کنم. من برای اثبات خودم احتیاج به زمان دارم اما تمام هدفم این است که با بهترین عملکرد بتوانم جواب اعتماد کادرفنی را داده و نظر هواداران را جلب کنم. 

* گفته می‌شود شفر هم خیلی به تو اعتقاد دارد و قطعا در مسابقات بعدی با درخششی که در بازی با پیکان داشتی از تو بیشتر استفاده ‌کند. 

واقعا جا دارد از وینفرد شفر که یک مربی بزرگ و با برنامه است یک تشکر ویژه کنم که به من اعتماد کرد و اجازه داد تا بتوانم با پیراهن استقلال برای چند دقیقه هم که شده به میدان بروم. شفر مربی بزرگی است و مطمئن هستم در استقلال با او راه پیشرفتم حسابی هموار است. امیدوارم با هدف و تلاشی که دارم هم جواب اعتماد او را داده و هم بتوانم یک نمایش درخور داشته باشم. 

* یکی از مسایل عجیب در مورد نبودنت در لیست تیم امید ایران بود. به نظرت چرا از لیست کنار گذاشته شدی؟ 

در این خصوص تنها می‌توانم بگویم به نظر آقای کرانچار احترام می‌گذارم چون انتخاب مربیان یک مساله کاملا سلیقه‌ای است. من سرباز ایران هستم و هر موقع که به وجودم نیاز باشد با تمام توانم در خدمت تیم امید ایران خواهم بود. 

* با اینکه رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به نفع تو بود اما بازهم سایپایی‌ها حضور تو در استقلال را غیرقانونی می‌دانند. 

در این خصوص من در جریان نیستم و همه کارها را مدیر برنامه‌هایم پیگیری می‌کند و تمام تمرکزم روی فوتبال است چون شناختی در مورد این مسایل ندارم. با این حال سوالی که دارم این است که چطور من را بازیکن سایپا می‌دانند در حالی که من به هیچ عنوان در این تیم در هیچ رده‌ای بازی نکرده‌ام. همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپردم تا او این امور را پیگیری کند چون تنها می‌خواهم به استقلال و موفقیتم در این تیم فکر کنم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار