بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با یک باخت دنیا به آخر نرسیده که هواداران استقلال اینگونه از تیمشان ناامید شده اند!

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل السد و شرایط فعلی آبی پوشان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تحلیل از شکست استقلال مقابل السد

من حقیقتا فرصت نکردم بازی را ببینم چون در خارج از کشور حضور داشتم و یکی دو روز است که به ایران بازگشته‌ام، اما 15 دقیقه از بازی را از طریق شبکه‌های مجازی تماشا کردم.

* با یک شکست دنیا به آخر نرسیده

در مورد مسائل فنی مسابقه صحبتی ندارم چون همه بازی را ندیده‌ام اما چیزی که برایم مهم بوده این است که چرا اینقدر هواداران استقلال بی‌حوصله شده‌اند استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند و این موج مثبتی که تیم‌هایشان را به سمت برد هدایت می‌کند، خیلی مهم است، اما نمی‌شود با یک باخت همه چیز را نادیده بگیریم. مگر با یک شکست دنیا به آخر رسیده که هواداران این همه ناراحت هستند و موضع می‌گیرند؟

* مقایسه قدرت استقلال و السد

السد قطر کم تیمی نبود و درست است که همین سال گذشته این تیم را شکست دادیم ولی هوادار استقلال که هوادار آگاه و باشعوری هم است باید بداند بودجه کل باشگاه استقلال به اندازه قیمت یک بازیکن السد است. این تیم در آسیا بهترین نفرات را جذب کرده و بعد از حفظ ژاوی،گابی را هم به این تیم اضافه کرده است. شما به گل دوم السد دقت کنید که ژاوی چه پاسی داد در حالی که کمتر فوتبالیستی در دنیا می‌تواند چنین پاس‌هایی بدهد.

* کم صبری هواداران

بعد از بازی می‌خواستم مصاحبه کنم و صحبتم را به هواداران تیم استقلال منتقل کنم، دلم می‌خواهد به آنها بگویم که اگر سال گذشته یک مقدار صبر می‌کردند و حوصله داشتند شاید همان گروه پارسال الان هم در این تیم بودند و نفراتی هم که جدا شدند در این تیم می‌ماندند. چون اعتقاد دارم ما می‌توانستیم در ماندن بعضی از بازیکنان به باشگاه کمک کنیم اگر چه این را هم بگویم که به بازیکنی که 32 سال سن دارد و می‌خواهد در استقلال 2 میلیارد بگیرد در کشورهای عربی 12 میلیارد می‌دهند و او حق دارد در اواخز فوتبالش به آنجا برود.

* تکرار اشتباه سال گذشته هوادران

هوادار استقلال دقیقاً همان اشتباهی را مرتکب می‌شود که سال گذشته انجام داد به هواداران عزیز استقلال هشدار می‌دهم مراقب باشند و من از آنها خواهش می‌کنم از تیم حمایت کنند استقلالی‌ها من را می‌شناسند و می‌دانند که هیچ وقت سعی نکردم برای باشگاه مسئله‌ای درست کنم یا اینکه شکایتی انجام بدهم.با وجود اینکه از این باشگاه طلب داشتم. اگر حرفی می‌زنم به خاطر این است که دوست دارم استقلال پرچمش بالا باشد و مشکلی پیدا نکند. افراد بزرگی مثل پورحیدری، حجازی و رایکوف‌ها به استقلال آمدند و رفتند اما تیم ما سر جایش باقی ماند. خواهش من از هواداران این است که صبر داشته باشند و تأکید می‌کنم اگر پارسال دچار اشتباه شدند امسال این اشتباه را تکرار نکنند.

* امید به بازگشت بارسلونایی

شفر و کادر فنی‌اش سال گذشته نشان دادند می‌توانند نتایج خوبی بگیرند و مطمئناً در ادامه هم می‌شود این اتفاق بیفتد.همه ترس من این است که هوادار به بازیکن بگوید بی‌غیرت و اگر این تیم وارد حاشیه شود آن وقت جمع کردنش کار بسیار دشواری خواهد بود.طرفدار استقلال خویشتن‌دار باشد و به این مجموعه فرصت بدهد و معتقدم اتفاقی نیفتاده و استقلال مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا بازی را واگذار کرده است. چه کسی فکر می‌کرد بارسلونا 6 گل به پاری‌سن‌‌ژرمن بزند ولی قشنگی فوتبال همین است و اگر تیم شرایط روحی و روانی خوبی داشته باشد، ممکن است بتواند در بازی برگشت جبران کند. اگر چه معتقدم کار سخت است ولی ناامید نیستیم و خواهش می‌کنم که مردم سنگ‌اندازی نکنند.

* صحبت پایانی

ار شرایط فعلی استقلال هم من ناراحتم و هم همه پیشکسوتان استقلال اما مطمئناً خود کادر فنی و بازیکنان هم ناراحت هستند. باز هم می‌گویم فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و اگر انتقادی هم می‌شود باید سازنده باشد. من همیشه از استقلال حمایت کرده‌ام و انتقادم را هم انجام داده‌ام اما سعی کردم صحبت‌هایم سازنده باشد. از روزی هم که مدیریت جدید آمده کارهای خوبی صورت گرفته و حرکات مفیدی انجام شده مثل تسویه حساب با طلبکاران باشگاه، پس به هواداران استقلال می‌گویم همانطور که من ناامید نیستم شما هم ناامید نباشید و از تیم‌تان حمایت کنید تا موفق شود.

اخبار استقلال تهران

 


 

اخبار مرتبط:

بهتاش فریبا: عدم جذب بازیکن توسط مدیریت باشگاه پشت پرده دارد؛ تیام برای استقلال سم شده است!

 

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1397-06-11 17:05
حالا دیگه هوادار مقصر شد جناب فریبا؟؟؟حیف اسم پیشکسوت که بذارن رو شماها..هوادار چه گناهی کرده وقتی بازیکن تا نصف شب و کله سحر تو اینترنت و اینستاگرام میچرخه؟؟سالی یه میلیارد میگیرن حضرات..
روز بازی حال راه رفتن ندارن هوادار مقصره؟؟
قبول داریم که استقلال با رفتن بازیکنان کلیدی ضعیفتر شده ولی همین بازیکنان اگر یخورده غیرت و جنگندگی بیشتری داشتن حداقل یه مساوی از این السد میگرفتیم...ضمنا نا امید هم نیستیم چون به استقلال مون ایمان داریم..
فقط یه تذکر سفت و محکم باید به این بازیکنان بی خیال و سر به هوا داده میشد تا از خواب خرگوشی بیدار بشن و بنظر من هواداران به موقع گوش اینا رو کشیدن..
البته بهتر بود آخر بازی اینکار انجام میشد...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار