رضا حسن زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پس از اینکه مرتضی تبریزی گل دوم را زد،‌ از چهره بازیکنان و مربی السد کاملاً مشخص بود که دچار اُفت روحی شده‌اند.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده عضو کمیته فنی و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 5 بر 3 تیم استقلال مقابل السد قطر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت در لیگ قهرمانان صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

 * از چهره بازیکنان و مربی السد کاملاً مشخص بود که دچار اُفت روحی شده‌اند

بعضی وقت‌ها قانون نانوشته فوتبال گریبان تیم‌ها را می‌‌گیرد. این قانون در بازی برگشت هم گریبان استقلال را گرفت. در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد تیم شفر بازی خوبی ارائه کند، این تیم عملکرد خوبی داشت و حتی در نیمه دوم وقتی مرتضی تبریزی گل دوم را زد،‌ از چهره بازیکنان و مربی السد کاملاً مشخص بود که دچار اُفت روحی شده‌اند.

* حداقل انتظار ما این است که بازیکنان باتجربه به راحتی کارت زرد نگیرند

در این وضعیت کم‌تجربگی روزبه چشمی که اتفاقاً بازیکنی باتجربه به حساب می‌آید باعث اخراج او از زمین شد. همین مسئله هم موجب شد اُفت روحی گریبان تیم ما را هم بگیرد. در حالی که تیم ما سوار بازی بود،‌ یک دفعه ورق برگشت و استقلال دیگر نتوانست برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند. بازیکنان واقعاً خوب دویدند و جنگیدند، اما ای‌کاش در دیدار رفت هم همین‌طور بازی می‌کردند. قطعاً اگر به همین شکل بازی می‌کردیم به راحتی سه گل در تهران نمی‌خوردیم. حداقل انتظار من این است که بازیکنان باتجربه به راحتی کارت زرد نگیرند. شما نگاه کنید کارت زرد اول روزبه چشمی کاملاً بی‌مورد بود. چه احتیاجی است که او به کمک داور اعتراض کند؟!

* شک نکنید اگر استقلال 10 نفره نمی‌شد می‌توانست گل سوم را هم به السد بزند

وقتی گل دوم در دقیقه 50 زده شد،‌ یعنی ما 40 دقیقه وقت داشتیم که گل‌های سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم. تیم السد به حدی خسته بود که اصلاً بازی نمی‌کرد و کاملاً بازی دست ما بود. متأسفانه کارت قرمز چشمی آبی بود که روی آتش استقلال ریخته شد و همه چیز از بین رفت. تمام زحمت بچه‌های تیم به خاطر یک اشتباه بچه‌گانه نابود شد. ما می‌دانیم چشمی بازیکن باتجربه و متعصب استقلال است و این اشتباهات هم عمدی نیست. به‌هرحال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و تمام‌شدنی هم نیست.

* این‌طور احساسی بازی کردن دیگر منسوخ شده است

من یک ایراد از بزرگ‌ترها و بازیکنان قدیمی تیم می‌گیرم. وقتی روزبه چشمی از زمین اخراج شد ما می‌توانستیم با فکرتر و باکیفیت‌تر بازی کنیم. خیلی وقت‌ها تیم‌های 10 نفره هم گل می‌زنند. به نظرم شاید بازیکنان استقلال هم می‌توانستند کمی با دقت‌تر بازی کنند تا در ضد حمله به حریف پنالتی ندهیم. شما نگاه کنید در لحظات پایانی بازی همه دفاع را رها کرده و برای گل زدن به محوطه حریف رفته بودند. به نظرم اگر کمی بزرگ‌ترها دقت می‌کردند می‌شد این بازی را با پیروزی تمام کرد. این‌طور احساسی بازی کردن دیگر منسوخ شده. شاید اگر کمی دقت می‌کردیم و گل نمی‌خوردیم،‌ می‌توانستیم گل سوم را هم در دقایق پایانی بزنیم

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

رضا حسن زاده: تعداد زیاد ملی پوشان به تیم آسیب می رساند؛ ناهماهنگی در استقلال بیداد می کند

رضا حسن زاده: در دیدار با السد هافبک طراح و بازیساز نداشتیم؛ امیدوارم در قطر ورق برگردد

رضا حسن زاده: حق استقلال باخت به پارس جنوبی نبود؛ امیدوارم فولاد و السد را ببریم

رضا حسن زاده: پیروزی مقابل تراکتورسازی از نان شب هم واجب تر است؛ شفر و توشاک هر دو باتجربه اند

رضا حسن زاده: متاسفم که انتظارات را از تیم پایین آورده اند؛ عده ای در حق استقلال دوستی خاله خرسه می کنند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار