هادی طباطبایی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیریت فعلی در واقع همان مدیریت قبلی است که ظاهرش تغییر کرده اما در محتوا و سیاست تغییری ایجاد نشده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، هادی طباطبایی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرگزاری مهر در خصوص تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی سرخابی‌های تهران و وضعیت مدیرت این باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اولویت اول دو تیم نباختن بود

این بازی بار فنی زیادی نداشت. برای هر دو تیم نباختن ملاک بود و هر کدام برای این منظور دلایل خاص خود را داشتند. پر واضح بود که اگر استقلال در این بازی شکست می‌خورد، وارد یک بحران جدید شده و این بحران برای این تیم گران تمام می‌شد. لذا اولویت برای آنها نباختن بود و توانستند به این هدف هم برسند. 

* ملکی از خانواده استقلال نیست

همچنان می‌گویم آقای اکبر عباسی ملکی(رئیس هیات مدیره باشگاه) از خانواده استقلال نیست و افرادی باید در مسند مدیریت این باشگاه باشند که از این خانواده هستند. نمی‌شود باشگاهی مثل استقلال با بیش از ۷۰ سال قدمت مدیرانی از جنس خودش نداشته باشد. گماردن مدیرانی خارج از خانواده نتیجه‌اش همین می‌شود که الان می‌بینید.

* سیاست مدیریت فعلی فرقی با مدیریت قبلی ندارد

مدیریت فعلی در واقع همان مدیریت قبلی است که ظاهرش تغییر کرده اما در محتوا و سیاست تغییری ایجاد نشده است. این نوع مدیریت است که باعث می‌شود استقلال صاحب گران ترین نیمکت ذخیره‌ها بشود و با صرف میلیاردها تومان بازیکنانی را می‌خرند که نمی‌توانند از آنها در بازیهای حساس استفاده کنند.

* علی قربانی بهتر بود یا گرو؟

الحاجی گرو و نویمایر کدام حرکت مثبت را برای استقلال کرده‌اند؟ آنها در قبال صرف چه هزینه‌هایی به استقلال آمده‌اند و آیا این هزینه‌ها مقرون به صرفه بوده است؟ آیا واقعا در فوتبال خودمان بازیکنانی مثل نویمایر و الحاجی گرو وجود ندارند؟ من خیلی دوست دارم پاسخ این سوال مرا بدهند که علی قربانی بهتر بود یا الحاجی گرو؟ مسئول این تصمیم در باشگاه استقلال چه کسی است که باعث شد علی قربانی برود و به جای او یک بازیکن خارجی چند میلیاردی بیاید که کارایی‌اش کمتر از او است.

* باید به مدیریت استقلال اولتیماتوم داد نه شفر

حالا این بحث افتاده که آیا به شفر اولتیماتوم داده‌اند یا خیر. به نظر من اگر قرار باشد اولتیماتومی در کار باشد این اولتیماتوم را باید به مدیریت استقلال بدهند نه به شفر. 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
s
0 #1 s 1397-08-11 22:25
تاوقتی که پرسپولیسی ها برای استقلال مدیرعامل تعیین میکنند وضع همینه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار