طارق همام

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال که با مصدومیت مواجه است، در اقدامی غیر حرفه ای در برای تیم باشگاهی سابقش به میدان رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، طارق همام هافبک مهاجم عراقی استقلال در دربی 87 مصدوم شد و دو بازی آبی‌پوشان مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست داد. طارق به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده بود، اما برای درمان مداوای مصدومیت خود باید تحت نظر پزشک تیم ملی عراق قرار می‌گرفت. اما در حرکتی عجیب، برای تیم نیروی هوایی عراق که تیم سابقش بوده، در یک دیدار تدارکاتی بازی کرده است.

سایت السومریه عراق هم در گزارشی اشاره کرده که طارق با وجود اینکه با استقلال قرارداد داشته، برای نیروی هوایی در دیدار تدارکاتی به میدان رفته است.

طارق همام

در این گزارش آمده، هافبک عراقی طبق اعلام کادر پزشکی استقلال، نیاز به دو هفته استراحت داشته، اما او روز گذشته (دوشنبه) در دیدار دوستانه نیروی هوایی عراق شرکت کرده و برای تیم سابقش بازی کرده است.  دیداری که با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

درست است که بازی دوستانه بوده، اما طارق تحت قرارداد باشگاه استقلال است و حرفه‌ای نیست که بازیکن برای تیم دیگری به میدان برود. ضمن اینکه، در این شرایط، بحث مصدومیت بازیکن پیش می‌آید و آن وقت ممکن بود تیم استقلال از این موضوع ضرر کند. این خبر به گوش مسئولان استقلال رسیده و آنها پیگیر ماجرا هستند. با این شرایط طارق باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال پاسخگو باشد.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه نیروی هوایی در بیانیه‌ای در خصوص بازی کردن طارق در دیداری دوستانه برای این تیم این چنین توضیح داده است:

کسانی که درباره وضعیت طارق پیگیر هستند، باید بدانند که روزهای آینده، فیفادی و زمان استراحت باشگاه‌ها است و بازیکنان برای تیم‌های کشورشان بازی می‌کنند. طارق با قدرت بازی کرد تا به فدراسیون فوتبال کشورش ثابت کند که مصدومیتی ندارد، چرا که پیش از این گفته شده بود مصدوم است و به همین خاطر به تیم ملی عراق دعوت نشده بود.

طارق همام هم برای توجیه این عمل غیر حرفه ای خود گفت:

مصدومیتم نگران کننده نیست. تیم ملی فراتر از هر مسئله‌ای است. به مدیر فنی تیم ملی اعلام کردم که تمایل دارم در بازی‌های چهارجانبه حضور داشته باشم. از پزشک تیم ملی خواستم که یکسری معاینات انجام دهد، اما مدیر فنی به گزارش پزشکی باشگاه استقلال اکتفا کرد. حضورم در تمرینات نیروی هوایی عراق، به خاطر حفظ آمادگی بدنی‌ام بوده است.

خبرگزاری تسنیم

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
علی موسوی
+1 #1 علی موسوی 1397-07-18 00:59
الکی حاشیه نسازید .
پسرعموم ساکن بغداد و عاشق تیم نیرو هوایی عراقه ، وقتی این خبر منتشر شد باهاش تماس گرفتم و گفت یه بازی یاده بوده و طارق هم خیلی یاده و بیشتر شبیه تمرین بازی کرده و هیچ یک از بازیکنان حریف خشن و سفت بازی نکردن.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار