الهیار صیادمنش

مهاجم جوان استقلال گفت: از اینکه شفر به من اعتقاد دارد بسیار خوشحالم و تمام تلاشم را می کنم که او را نا امید نکنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اللهیار صیادمنش مهاجم جوان استقلال که در هفته های گذشته در ترکیب استقلال موفق ظاهر شده است در مورد آخرین شرایط تیم ملی امید، تیم استقلال و ... در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط تیم ملی امید

خدا را شکر شرایط خوبی داریم. اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مقدماتی المپیک شروع کردیم و خود را آماده می‌کنیم تا حضور موفقی در این مسابقات داشته باشیم.

* امید به حضور در المپیک

با اینکه امکانات تیم ملی امید زیاد خوب نیست اما به نظر من امکانات زیاد مهم نیست. مهم تمرین و انگیزه‌ای است که در بازیکنان وجود دارد و اینکه آنها خیلی دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند و بهترین عملکرد را در این مسابقات ارایه دهند.

* کرانچار نقطه قوت تیم ملی امید

برای صعود به المپیک باید بگویم خواستن، توانستن است. مطمئن باشید ما به المپیک خواهیم رفت و بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی امید وجود دارند و در راس آنها مربی خوبی چون کرانچار حضور دارد که همین باعث می‌شود بازیکنان با بهترین شرایط تمرین کنند.

* کار کردن با کرانچار و شفر 

هر دو خصوصیات اخلاقی خوبی دارند. در کل فکر می‌کنم کار کردن با خارجی‌ها خوب است. آنها در کار خود نظم و دیسیپلین خاصی دارند و همین باعث می‌شود که بازیکنان پیشرفت کرده و آینده خوبی در انتظار آنها باشد.

* حضور موفق در ترکیب استقلال

خدا را شکر شفر به من اعتماد کرده و همین باعث می‌شود که من انگیزه‌ام را بیشتر کنم تا بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. همین که توانستم در این سن کم در استقلال بازی کنم و عملکرد درخشانی داشته باشم خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

* بازی استقلال و سایپا و تقابل با تیم سابق

همه بازی‌ها سخت است. همه تیم‌ها در مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنند. اما ما استقلال هستیم و محکوم هستیم که در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. قطعا حضور هواداران در کسب پیروزی به ما خیلی کمک خواهد کرد.

اخبار استقلال

 


 

اخبار مرتبط:

مهاجم استقلال در بین 60 بازیکن برتر دنیا؛ صیادمنش در لیست استعدادهای نشریه گاردین انگلیس

الهیار صیادمنش: فرقی نمی کند یک دقیقه بازی کنم یا 90 دقیقه؛ با استقلال خیلی کار دارم چون اول راه موفقیتم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار