علی کریمی

هافبک دفاعی استقلال گفت: روزی که استقلال را انتخاب کردم به استقلال و باشگاهم امید داشتم و می دانستم که می توانم در این باشگاه موفق شوم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درباره شرایط استقلال، وضعیت خودش و دیگر مسائل صحبت‌هایی را انجام داد.

* ترس پیوستن به استقلال 

پیوستن به استقلال برای هر بازیکنی یک اتفاق مهم است که البته از همان اول نشان می‌دهد کار سخت است. وقتی به تیمی آمدی که تعدادی از بازیکنان خوبش رفته‌اند باید مسئولیت بیشتری داشته باشی. تیم استقلال جوان‌تر شده بود و جمع و جور کردن شرایط کار بسیار سختی بود.من به تیم،خودم، باشگاهم ایمان داشتم و می‌دانستم که می‌توانیم روزهای خوبی در استقلال داشته باشیم. به شخصه معتقدم چوب خط ما از نظر امتیاز از دست دادن پر شده و باید کاری کنیم که دل هواداران شاد شود.البته امسال هم کمی بدشانس بودیم و در برخی بازی‌ها می‌شد که برنده باشیم ولی نشد.ولی در پاسخ به سوال شما بگویم که ترسی از حضور در استقلال نداشتم.

* راز علاقه به پیراهن شماره 14

کلا به شماره 14 علاقه دارم.دلیل خاصی هم ندارد. در استقلال هم نشد که شماره 14 بپوشم چون این شماره در اختیار بچه‌های دیگر تیم بود.

* پیش بینی مدعیان لیگ برتر 

امسال تیم‌های خوبی داریم.پدیده، تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس و استقلال مدعی هستند. تیم ما امسال جوان شده و همه جای پیشرفت دارند. ما و هواداران باید شرایطی را فراهم کنیم که تیم روی ریل موفقیت بیفتد.این اتفاق باید با کمک هم رقم بخورد.

* مدت قرارداد با استقلال

همان اول که با من قرارداد بستند یک ساله توافق کردند.به هر صورت من با مدیران قبلی باشگاه قرارداد بسته بودم.

علی کریمی

* تجربه دربی پایتخت  

اگر راستش را بخواهید خیلی علاقه داشتم این بازی را تجربه کنم. حساسیت این بازی بسیار بالا است و تماشاگران دو تیم از بازیکنان درون زمین انتظارات زیادی دارند.ترس از نباختن در این بازی از جذابیت‌های این دیدار کم می کند. اما به نظرم بازی بد نبود.

* حذف از جام حذفی و حضور در گروه مرگ آسیا

متاسفانه ما جام حذفی را از دست دادیم و در لیگ برتر شانس داریم.جام حذفی یک میان‌بر بود که می‌توانستیم هم یک کاپ بگیریم و هم سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان را کسب کنیم.به نظرم اگر در جام حذفی قهرمان نشویم فرقی نمی‌کند در بازی اول اوت شویم.حالا که در آن جام حضور نداریم باید تمرکز کاملمان روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشد. در لیگ قهرمانان هم واقعا گروه سختی داریم. معتقدم همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان هستند خیلی قوی هستند ولی الهلال، الدحیل و العین امسال قطعا با بهترین تیم وارد مسابقات می‌شوند.من در مورد فصل‌های گذشته صحبتی نمی‌کنم ولی مطمئنم این تیم‌هایی که با ما همگروه شدند با تمام توان وارد مسابقات می‌شوند چون سالهای گذشته در این مسابقات موفق نبودند.

* درخواست حمایت از هواداران استقلال

از هواداران استقلال می‌خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند. من از طرف خودم و تیم قول می‌دهم تلاشمان را دو چندان کنیم تا دل آنها را شاد کنیم.

* پیروزی استقلال مقابل همتای اهوازی

به هر حال همه اعضای تیم متحد شده بودند که برنده بازی باشیم. در نیمه اول خیلی موقعیت داشتیم ولی بارش شدید باران کار ما را سخت کرده بود. خوشحالم که 3 امتیاز را گرفتیم چون تیم ما به این برد نیاز داشت.

* تلاش برای حضور در لیست نهایی کی روش

متاسفانه در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشتم و این تصمیم سرمربی محترم تیم ملی بود.چند وقتی هم بود که بازی نمی‌کردم و در این زمینه به نظر آقای کی‌روش کاملا احترام می‌گذارم و تلاش می‌کنم دوباره به اردوها برگردم.حضور در تیم ملی آرزوی همه بازیکنان است و من هر وقت در تیم ملی باشم یا نباشم برای موفقیت ایران و کشورم دعا می‌کنم.

* حریفان سخت ایران در جام ملتها

قطعا با حضور تیم هایی مثل ژاپن، استرالیا و کره و ... کار سخت است.البته انتظارات از تیم ملی برای قهرمانی جام ملت‌ها بالا است ولی من معتقدم این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد. حتی در دوره گذشته که من در تیم ملی نبودم حق ایران نبود مقابل عراق بازی را ببازد و به آن شکل از بازی‌ها کنار برود.

* میزان انگیزه برای حضور در تیم ملی 

من هر جا باشم سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم. هدفم این است که با سعی و تلاش زیاد به هدفم برسم. تیم ملی جایی است که بازی بازیکن به چشم می‌آید و طبیعتا مسئولیت سنگینی هم روی دوش بازیکن است.مطمئن باشید من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بهترین عملکرد را داشته باشم و به امید خدا خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل می‌کنم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


اخبار مرتبط:

علی کریمی: دوست دارم برای استقلال گل بزنم؛ اگر ابتدای فصل خوب بازی می‌کردم، محاسبات فوتبال به‌هم می‌خورد!

علی کریمی: شرایط تیم ملی به مانند قبل از جام جهانی نیست؛ خدا را شکر مصدومیتم برطرف شده است!

علی کریمی: نگرانی در مورد باری فردا طبیعی است؛ دو چندان تلاش می کنم برای تیم مفید باشم

علی کریمی: حربه وقت کشی دیگر قدیمی شده؛ باید کار السد را یکسره کنیم!

علی کریمی: از حضور در استقلال خوشحالم؛ پوشیدن پیراهن ابراهیمی برایم مهم نبود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار