روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال گفت: مصدومیتم مقابل مراکش لحظه بد و تلخی بود، اما جاه‌طلبی بیشتری به من برای بقیه دوران حرفه‌ای‌ام داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن ملی پوش تیم استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (‌AFC) با اشاره به مصدومیتش در بازی اول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش که منجر شد بازی با تیم‌های اسپانیا و پرتغال را از دست بدهد، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مصدومیتم در جام جهانی خیلی بد بود

مصدمیتم در جام جهانی لحظه خیلی بدی برایم بود چون فرصت بازی مقابل اسپانیا و پرتغال را از دست دادم. آن اتفاق - از دست دادن فرصت بازی مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال - به من انگیزه بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 و کسب نتایج خوب با تیم ملی داد. مصدومیتم مقابل مراکش لحظه بد و تلخی بود، اما جاه‌طلبی بیشتری به من برای بقیه دوران حرفه‌ای‌ام داد.

* بازی در تیم ملی رویای هر فوتبالیست جوانی است

بازی در تیم ملی رویای هر فوتبالیست جوانی است و خیلی خوشحالم که رویایم تحقق یافت. هر موقع هم که فرصت بازی برای تیم ملی ایران را پیدا کنم، تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

* کی روش به ما روحیه جنگندگی داده است

دانش تاکتیکی کی‌روش به همه ما کمک کرده، اما مهمترین چیز این است که او به ما روحیه جنگندگی داده است. فکر می‌کنم مردم دیدند که ما در جام جهانی در هر یک از بازی‌ها تا دقیقه 90 جنگیدیم و هر آنچه در توان داشتیم را به معرض نمایش گذاشتیم تا تیم ملی کشورمان به موفقیت برسد. این مهمترین دستاوردی است که کی‌روش با خود به تیم ملی آورده و اکنون روحیه و فداکاری بازیکنان ایران خیلی واضح و روشن است.

* 4 تیم ایران، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا مدعی قهرمانی هستند

فکر می‌کنم مثل همیشه ژاپن، کره جنوبی و استرالیا تیم‌هایی هستند که در کنار ایران بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند و در این دوره نیز اوضاع به همین منوال است.

* بهترین عملکردمان را به نمایش خواهیم گذاشت

وقتی به این فکر می‌کنید که یک کشور و یک نسل از شما حمایت و آنها برای موفقیت شما دعا می‌کنند، حس بسیار ارزشمندی به شما دست می‌دهد که احساس غرور می‌کنید، برای همین ما بهترین عملکردمان را به نمایش خواهیم گذاشت تا مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

اخبار تیم ملی

 


مطالب مرتبط:

روزبه چشمی: هدفمان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است؛ بعد از جام جهانی از ما حمایت نشد!

روزبه چشمی: تفاوت زیادی با حریفان مان داریم؛ روزهای فیفا را نباید از دست دهیم!

روزبه چشمی: طول درمان مصدومیتم گذشته است؛ کی‌روش هر بازیکنی را که به تیم ملی دعوت کرده رویش نظر دارد

روزبه چشمی: می جنگیم چون باشگاه استقلال از قدرت‌های بزرگ آسیا است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار