مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: کار سختی مقابل ژاپن داریم و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که بعد از ۴۴ سال این شادی را به مردم بدهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از در مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت‌های آسیا 2019 صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بازی با ژاپن زیباترین بازی جام خواهد بود

برای بازی آماده هستیم و خیلی دوست داریم فردا زودتر برسد و بازی مقابل ژاپن را انجام دهیم. فکر می‌کنم بازی فردا یکی از زیباترین بازی‌های جام شود. همان‌طور که کی‌روش گفت بعد از آن همه سختی که کشیدیم، آماده‌ایم آن هدفی را که طرح‌ریزی کردیم در بازی فردا انجام دهیم.

* داور استرالیایی در کار ما خللی ایجاد نمی کند

به این مسئله فکر نکرده بودیم که داور استرالیایی قضاوت این بازی را بر عهده دارد و در دوره قبل داور استرالیایی بود که ایران در یک‌چهارم حذف شد. ما از این اتفاق درس می‌گیریم. داور استرالیایی در دوره قبل یک اشتباه کرد و این مسائل گذشته است. چیزی که برای ما مهم است و از اول مسابقات روی آن تأکید داشتیم، تمرکز تیمی بوده است. فکر نمی‌کنم حضور داور استرالیایی در کار ما خلل ایجاد کند.

* برای رسیدن به فینال باید ژاپن را ببریم

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بازی‌ای که پیش‌ِ رو داریم برای ما مهم است. کار مربیان این است روی تیم‌های دیگر آنالیز لازم را انجام دهند. چیزی که فقط به آن فکر می‌کنیم بازی برابر ژاپن است. اگر بخواهیم به فینال برسیم باید از سد ژاپن بگذریم. پس باید به ژاپن فکر کنیم و این که چطور از سد این تیم بگذریم.

* برای قهرمانی روی یکسری جزئیات کار می کنیم

اینکه ما تیم‌های قطر و امارات را قبلاً برده‌ایم بسته به شرایط تورنمنت فرق می‌کند. ما هم در دوره‌های قبل تیم‌های خوبی داشتیم اما به‌خاطرِ یک‌سری جزئیات موفق نبودیم. امسال ما نیز داریم روی آن جزئیات کار می‌کنیم و تیم‌های قطر و امارات تیم‌های خوبی هستند و آنها هم روی این مسائل کار می‌کنند. بهتر است که فقط درباره بازی فردا صحبت کنیم.

* کار سختی برابر ژاپن داریم

ما از روز اولی که اینجا آمدیم و با توجه به شرایط آماده‌سازی که داشتیم، شرایط‌مان قابل مقایسه با تیم‌های دیگر نبود. به خاطر همین فکر می‌کنم تیم‌هایی که مدعی قهرمانی بودند حذف شدند. درحال‌حاضر ما امیدوار به قهرمانی هستیم اما تیم‌هایی وجود دارند که همه را شگفت‌زده کردند مثل امارات و قطر. ژاپن هم همیشه مدعی بوده است. کار سختی داریم اما نشدنی نیست. همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که بعد از ۴۴ سال این شادی را به مردم بدهیم.

* این "دوست کوچولو" را به خانه برمی گردانیم

من یک اصطلاحی دارم و به بچه‌ها این را می‌گویم که باید این دوست کوچولو (جام قهرمانی) را که خیلی وقت است از ما دور بوده به خانه برگردانیم. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد.

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار