رضا یزدانی

سرمربی تیم کشتی استقلال گفت: امیدوارم با وجود زمان کمی که تا شروع مسابقات داریم بتوانیم یک تیم قدرتمند که از نام باشگاه استقلال دفاع کند را وارد مسابقات کنیم.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا یزدانی سرمربی تیم کشتی استقلال در گفتگو با ایسنا در مورد چگونگی همکاری با آبی پوشان و بحث تیمداری تیم های سرخآبی توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم تیم کشتی استقلال مثل فوتبالش شود

 استقلال تیم بزرگی است و امیدوارم در کشتی نیز همچون فوتبال نتایج درخشانی را به دست بیاوریم‌. با توجه به اینکه کشتی ورزش اول و پایه در کشور می‌باشد، ورود باشگاه‌های بزرگ و نامی کشور مانند استقلال به تیم‌داری در کشتی علاوه بر جذابیت لیگ در آینده کشتی نیز مثمر ثمر و سازنده خواهد بود.

* سعی می کنیم با همه توان در لیگ کشتی حاضر شویم

 با توجه به زمان کم باقیمانده تا قرعه کشی و شروع رقابت‌های لیگ سعی خواهیم کرد تیمی مناسب را با کمک همکاران کادر فنی ساخته و پرداخته کنیم و با همه توان در لیگ کشتی حاضر شویم.

* بعد قرعه کشی لیگ اسامی کادر فنی و بازیکنان اعلام می شود

در مورد اعضای کادر فنی بررسی‌های لازم در اینباره صورت گرفته و اسامی کادر فنی و کشتی‌گیران تیم بعد از قرعه کشی لیگ اعلام خواهد شد.

* با وجود تیم های قدرتمند رقابت های این دوره پُر بیننده می شود

امیدوارم با وجود تیم‌های قدرتمندی که تاکنون در لیگ ثبت نام کردند رقابت‌های این دوره پر بیننده باشد و از ظرفیت رسانه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از پیش استفاده شود.

* در مورد کشتی گرفتنم هنوز تصمیم نگرفته ام

برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک ٢٠٢٠ تمرینات آمادگی را شروع کردم ولی با توجه به تعویق مسابقات و نامشخص بودن زمان ازسرگیری مسابقات در اینباره تصمیم گیری خواهم کرد. در حال حاضر بخاطر تعهدی که به باشگاه استقلال دارم به عنوان مسئول فنی در خدمت این تیم خواهم بود.

اخبار تیم کشتی استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ معرفی سرپرست جدید آکادمی؛ حضور باشگاه استقلال در رشته کشتی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار