فینال لیگ کُشتی

فینال لیگ برتر کُشتی آزاد کشور در شرایط کاملا نابرابر برگزار شد و استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فینال لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) برگزار شد و تیم استقلال در بازی نابرابر مقابل بازار بزرگ ایران با نتیجه 7-3 شکست خورد و به نایب قهرمانی در اولین دوره حضور خود رضایت داد.

عصر امروز از ساعت ۱۷ فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بازار بزرگ ایران و استقلال برگزار شد. تیم بازار بزرگ توانست با نتیجه ۷ بر۳ برابر تیم استقلال به پیروزی برسد و قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد ایران شود. 

این دیدار که حواشی زیادی داشت باعث شد مسابقه با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شود. در آغاز مسئولین تیم استقلال حاضر برگزاری این دیدار نبودند اما با تهدید رییس فدراسیون کشتی به محرومیت دو ساله و حضور وزیر ورزش در سالن مسابقه برگزار شد.

فینال لیگ کُشتی

غیبت بازیکنان اصلی و حضور در تیم ملی کُشتی آزاد، مصدومان متعدد استقلال و برگزاری فینال در بدترین زمان باعث دلخوری مسئولین استقلال بود که در نهایت با فشار مسعود سلطانی فر که حتی توان مشاهده قهرمانی استقلال در رشته کُشتی را هم ندارد مسابقه برگزار شد تا منفورترین شخص ورزش کشور بازهم با لبخند به ناکامی استقلال بنگرد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم کُشتی استقلال در اولین سال حضور خود نتایج بسیار خوبی گرفت و مقابل مدعی اصلی مسابقات هم اگر با کمبود مهره های اصلی و مصدومان متعدد روبرو نمی شد مطمئنا کسب قهرمانی دور از دسترس نبود اما قوانین مضحک رشته کُشتی که تیم استقلال را خلع سلاح کرده بود نبود ۵ بازیکن ملی پوش و شاخص(یونس امامی، امیر محمد یزدانی، امیر محمدی، رضا یزدانی، جابر صادق زاده) که هیچ کدامشان تاکید می کنیم هیچ کدامشان در بازی فینال حضور نداشتند باعث عدم نتیجه گیری در بازی فینال شد.

اخبار تیم کشتی استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

دور رفت لیگ کشتی آزاد/ کولاک شاگردان یزدانی در گام دوم؛ دانشگاه آزاد هم حریف آبی ها نشد

دور رفت لیگ کشتی آزاد/ شاگردان یزدانی گام نخست را مُحکم برداشتند؛ زنجانی ها حریف شیران آبی نشدند

چند خبر کوتاه از استقلال/ معرفی سرپرست جدید آکادمی؛ حضور باشگاه استقلال در رشته کشتی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار