67aca352 2aa0 4330 864b c8f1f4c72f77

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که یک هوادار تیم دوم پایتخت در ساختمان مجاور پرچم تیم خود را نشان داد و این باعث شد هواداران استقلال از خجالت تیم بی افتخار در بیایند

به گزارش استقلال نیوز تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:45 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. حدود 1500 هوادار امروز از نزدیک تمرین استقلال تماشا کردند که در به شدت  منصوریان  را به شدت تشویق کردند.

 حاشیه های این تمرین به شرح زیر است:

* دراین نوبت تمرینی محمدحسین کنعانی زادگان وامید نورافکن حضور نداشتند.

* منصور پورحیدری ، نصرالله عبداللهی از نزدیک تمرین تماشا می کنند.

* بانوان همانند روزهای گذشته مجوز حضور در تمرین را پیدا نکردند.این در حالی است که چند خانم بیرون محوطه حضور داشتند.

* هواداران استقلال بارها در شعارهای خود علیه پرسپولیس شعار دادند. آنها همچینن وزیر ورزش را برای دقایقی کوتاه مورد تشویق قرار دادند.

* مرتضی هاشم زاده بازیکن سابق تیم های استقلال امروز در تمرین  استقلال حاضر شد و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

* هرایر مگویان که از امروز در تمرین استقلال حاضر شده در تمرین عصر  نیز حضور یافت.

* در اواسط تمرین دریکی از پشت بام های مجاور کمپ یکی از هواداران پرسپولیس با انداختن پرچم پرسپولیس روی پشت بام خانه اش سکوهای کمپ را به التهاب فرو برد هواداران به محض دیدن این صحنه به شدت علیه پرسپولیس شعار دادند او دقایقی این حرکت را از مجاورت کمپ انجام داد.

*رابسون جان واریو،مدافع برزیلی امروز از ابتدا در تمرینات گروهی حاضر شده است.گفته می شود وی فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.

* یک بنر در تمرین امروز از کردستان آورده شده که روی آن مردم این شهر حمایت خود را از وریا غفوری و کاوه رضایی انجام داده اند.

* بازیکنان ابتدا 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس سه گروه به تمرین آقا وسط پرداخته و در ادامه به سانتر از جناحین پرداخته خود منصوریان شخصا تمرین را زیر نظر داشته و با سوت های خود اشتباهات بازیکنان را گوشزد می کند. در این تمرین علی قربانی توانست چند گل به ثمر برساند همچنین آرش افشین نیز یک ضربه را به تیر دروازه زد.

* در تمرین امروز کری داغی بین مهدی رحمتی و بختیار رحمانی وجود داشت. که در چند صحنه برای هم کری می خواندند.

* روزبه چشمی که به تازگی عصا را کنار گذاشته است امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شد او بعد از حدود نیم ساعت محل تمرین را ترک کرد.

* رابسون مدافع برزیلی استقلال امروز با مترجمش در تمرین حاضر شد. مترجم  این بازیکن در تمرین حضور دارد و صحبت های کادر فنی را برای این بازیکن ترجمه می کرد.

* علیرضا منصوریان سرمربی استقلال به سمت آن هواداری که پرچم پرسپولیس را از پشت بام پهن کرده بود رفت و به وی اشاره کرد بچه ای که آن بالا قرار دارد را عقب تر برده تا اتفاقی برایش نیفتد این حرکت منصوریان باعث تشویق شدید هواداران شد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار