حواشی دیدار استقلال و شمس آذر

هواداران استقلال(تاج)  علاوه بر باز کردن پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  استقلال(تاج) ایران  و شمس آذر قزوین از ساعت 18:00 امشب جمعه(31 فروردین 1403) از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

         

از حدود ۲ساعت پیش از شروع بازی، ترافیک سنگینی در خیابان چوگان (منتهی به ورودی غربی ورزشگاه آزادی) حاکم بود.

* حدود ۲هزار هوادار شمس آذر پشت دروازه شمالی مستقر شدند.

* پیش از شروع مسابقه به مناسبت روز ارتش، گروه موزیک ارتش به اجرای برنامه پرداخت.

* هواداران استقلال پیش از شروع بازی سیدحسین حسینی کاپیتان این تیم را با لقب عقاب آسیا تشویق کردند.

* شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر شد تا تماشاگر این دیدار باشد.

* نام رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال به علت مصدومیت در لیست بازی امروز قرار ندارد.

* کوین یامگا مدافع مصدوم استقلال همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد تا تماشاگر ویژه این بازی باشد.

همچنین رضا میرزایی دیگر بازیکن استقلال نیز به همراه سایر اعضای تیم روی سکوها نشست.

آرمین سهرابیان نیز که نامش در لیست بازی امروز نیست، از روی سکوها تماشاگر بازی شد.

* فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز در ورزشگاه حضور یافت.

* جواد نکونام سرمربی استقلال به دلیل دوکارته بودن، روی سکوها حضور دارد. در ابتدای بازی، هواداران استقلال علاوه بر باز کردن پیراهن این تیم روی سکوهای روبروی جایگاه، طرح موزاییکی با نام نکونام را نیز اجرا کردند.

* سرمربی استقلال پیش از شروع بازی با امیرحسین صادقی مدافع اسبق این تیم، روی سکوها خوش و بش کرد.

* هومن افاضلی و علی اصغر قربانعلی پور به نمایندگی از کادرفنی تیم ملی برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر 23 با برتری سه بر دو آبی پوشان به پایان رسید.

* حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری 3 بر 2 استقلال انجامید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت:

وقتی  داور اشتباهی می‌کند که هر دو تیم متوجه می‌شوند، صلاحیت خودش را بین بازیکنان و مربیان از دست می‌دهد. صلاحیت کاظمی در هیچ صحنه‌ای برای بازیکنان دو تیم تأیید نشد.

وی با اشاره به وتوی تصمیم داور با نظر کمک داور اول مسابقه خاطرنشان کرد: داور در دقیقه 41 خطای هَندی پشت محوطه جریمه استقلال اعلام کرد و به همه بازیکنان گفت خودم خطا را دیدم. این خطا اشتباه بود و این کمک داور بود که نظر داور را عوض کرد. کاظمی صحنه را به‌صورت مستقیم می‌دید و تشخیص صحنه برای کمک داور سخت‌تر بود.

کارشناس داوری در مورد اعلام پنالتی به سود استقلال در آغاز نیمه دوم گفت: در نیمه دوم یک پنالتی برای استقلال اعلام شد که سخت‌گیرانه اما درست بود. مدافع شمس آذر دستانش را روی گردن و شانه‌های مهرداد محمدی گذاشت. این خطا از خارج از محوطه جریمه آغاز شد و کاظمی از صحنه دور بود، اما اعلام پنالتی کاملاً درست بود.

سلیمانی درباره سرنگونی صالح حردانی در محوطه جریمه شمس آذر قزوین عنوان کرد: نمی‌دانم داور در دقیقه 53 چه چیزی را آوانتاژ داد. صالح حردانی پایش را جلوی توپ گذاشت تا آن را برباید، اما مدافع حریف با تمام فشار به پای حردانی ضربه زد و داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد. چون داور از صحنه خیلی دور بود، از این خطا گذشت.

وی در مورد اتفاق دقیقه 56 که به اخطار دروازه‌بان شمس آذر منجر شد، اظهار داشت: وقتی دروازه‌بان می‌خواهد ضربه دروازه بزند، همه بازیکنان تیم حریف باید خارج از محوطه جریمه باشند. داور در دقیقه 56 باید خطای بازیکن مهاجم را اعلام می‌کرد و اگر توپ در یک رفت و برگشت تبدیل به گل می‌شد، فاجعه‌ای برای کاظمی و کمک‌هایش رخ می‌داد.

* امیرحسین صادقی پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل شمس‌آذر قزوین درمورد این مسابقه اظهار داشت:

خیلی خوشحالم. بعد از چند وقت دوری دوباره ورزشگاه آزادی را دیدم؛ البته روی سکوهای پایین کمر درد گرفتم! نه می‌توان نشست و نه می‌توان به جایی تکیه داد.

با این حال به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم که 3 امتیاز شیرین گرفتند. به فشار اواخر بازی توجه نکنید، چون به هر حال بازی پرفشار بود. استقلال می‌توانست گل‌های بیشتری بزند.

ما 5-6 مسابقه تا قهرمانی داریم که تمام آنها حکم فینال را دارد. امیدوارم اتحاد بین باشگاه و نکونام و هواداران  بیشتر شود. قهرمانی دور از دسترس نیست. اتفاقات خوب را به کمک هواداران می‌توان رقم زد.

صادقی درمورد کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: زیبایی لیگ فوتبال ایران به همین کورس قهرمانی است که پرسپولیس به دنبال استقلال در صدرجدول است. اگر کمیته داوران و سایر دوستان که باشگاه استقلال را اذیت می‌کنند اجازه بدهند اتفاقات قشنگ‌تری در فوتبال ایران رخ خواهد داد.

من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم بگویم که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم. از این حرف‌ها خسته نمی‌شوند. یعنی بازهم دنبال جام می‌گردید؟ وزیر ورزش رفت! وزیر جدید آمده است. این حرف‌ها از مدیر تیم خوب و بزرگی مانند پرسپولیس بعید است. چرا می‌گویند نمی‌گذارند قهرمان شوید؟ چه کسی به شما کار دارد؟ اگر VAR بیاورند شاید اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ ندهد. امیدوارم هواداران استقلال این تیم را همچنان حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص احتمال حضورش در تیم پایه این باشگاه، گفت: درمورد فوتبال پایه و تیم امید استقلال مانند سال‌های گذشته صحبت‌هایی شده است و امیدوارم بتوانم به خانه خودم برگردم و بتوانم به استقلال کمک کنم.

صادقی درمورد دیدارش با نکونام پیش از شروع مسابقه، اظهار داشت: هم نکونام و هم مهدی هاشمی‌نسب را دیدم. جواد خیلی تحت فشار است و امیدوارم اتحاد قشنگ‌تری شکل بگیرد و همه حواس‌شان به جراید خاکستری و سیاه باشد!

 

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پس از برتری مقابل شمس آذر: جایگاهی که لایقش بودیم را پس گرفتیم

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ دیداری که خودمان مقابل شمس‌آذر سخت کردیم؛ صدر جدول در حضور پر شور هواداران باز هم آبی شد

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ برتری استقلال و شمس آذر در نیمه نخست؛ محمدی با گلزنی خودنمایی کرد!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل شمس آذر؛ برای کسب بردی واجب‌تر از نان شب!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر: شایدبا قانون صدرنشین را هم عوض کنند

داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و شمس آذر!

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ آلومینیوم با سر بلانکو خم شد؛ جهش بزرگ استقلال برای قهرمانی از اراک!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار