هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال(تاج) ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ برگزار شد‌.

 

به گزارش استقلال نیوز، صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.  

  

حضور سردار احمد شهریاری نزديک ترین فرد به علی‌عسگری در این نشست که گزینه مدیرعاملی استقلال محسوب می‌شود، نکته مهم عکس یادگاری در آغاز عصر جدید آبی‌ها است.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیات مدیره استقلال، به همراه علی خطیر مدیرعامل حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیات مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیات حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیات به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد. 

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال مقرر شد احمد شهریاری تا پایان فصل به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج فارس در این جلسات حضور داشته باشد.

لازم به ذکر است احمد شهریاری در حال حاضر عضو هیئت مدیره استقلال نیست و ترکیب هیئت‌مدیره تا زمان برگرازی مجمع تغییری نخواهد کرد. با این‌حال و با توجه به اعلام مالک جدید باشگاه استقلال مبنی بر اختیار تام شهریاری، می‌توان انتظار داشت او به‌زودی جای افضلی خواهد نشست.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) رسما واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار