غلی کریمی

هافبک دفاعی استقلال گفت: پرداختی باشگاه به بازیکنان چیزی حدود 60 درصد است و متاسفانه هنوز مابقی قرارداد ما را پرداخت نکرده اند و شاید بخاطر همین مسئله کسی برای فصل بعد با بازیکنان صحبت نکرده است. 

به گزارش استقلال نیوز، علی کریمی هافبک دفاعی استقلال در حاشیه تمرین استقلال در خصوص وضعیت تیم استقلال و روند دریافتی بازیکنان این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

وضعیت ما خیلی بهتر شده است

وضعیت ما خیلی بهتر شده است. هفته گذشته مقابل تراکتور بازی کردیم. با اینکه 6 روز تمرین نداشتیم ولی فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. درست است که نبردیم ولی موقعیت‌های خوبی داشتیم. این هفته تمرین کردیم و امیدواریم با وجود برگشت بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت شده بود و اینکه تیم ما کاملتر شده، بتوانیم با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.

* استقلال برای کسب سهمیه آسیایی انگیزه لازم را دارد

استقلال صددرصد برای کسب سهمیه آسیایی انگیزه لازم را دارد. ما با دو سه تیم بالای جدول بازی رو در رو داریم و می‌توانیم با پیروزی، سهمیه خودمان را صددرصد قطعی کنیم.

 * خدا را شکر پرواز ما به آبادان چارتر است

خدا را شکر این پرواز ما چارتر است و مانند دفعه قبل نیست که فرودگاه و پرواز شلوغ باشد. امیدواریم این بار شلوغ نباشد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی راحت برویم و بیاییم.

 * با یک جلسه و نیم تمرین با تراکتور بازی کردیم

تست تعداد زیادی از بازیکنانمان مثبت شده بود. خیلی‌ها مشکوک بودند و به تمرین نیامدند اما واقعیت این است که ما شش روز تمرین نکرده بودیم تا از آلوده شدن بقیه بچه‌ها جلوگیری شود. با یک جلسه و نیم تمرین با تراکتور بازی کردیم. امیدوارم تیم ما بیشتر از این آلوده نشود و همین آرزو را برای تیم‌های دیگر دارم.

 * با پرداخت بدهی ها محرومیت استقلال لغو می شود

همانطور که مدیرعامل اعلام کرده، فکر می‌کنم با پرداخت بدهی‌هایی که داشتیم، احتمال بخشیده شدن زیاد است.

 * هنوز برای فصل آینده صحبتی با بازیکنان نشده است

سه ماه از تاریخ پایان قرارداد ما گذشته و ما 60 درصد دریافتی داشتیم و نمی‌دانم چه زمانی قرار است کامل شود. برای فصل آینده هنوز صحبتی نشده اما به هر حال باید بدهی‌ها را صاف کنند. بچه‌ها زندگی دارند و روی قراردادی که می‌بندند حساب می‌کنند. شرایط زندگی برای همه مردم سخت شده. در این مدت اخیر گرانی زیاد شده و نمی‌دانم چه می‌شود. هنوز به ما قولی نداده‌اند و فقط گفته‌اند سریع‌تر این کار را انجام می‌دهند.

 * امیدوارم سریع‌تر پرداختی‌های ما انجام شود

نمی‌دانم چه بگویم امیدوارم سریع‌تر پرداختی‌های ما انجام شود و برای سال آینده هم فکری کنند.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

            


 مطالب مرتبط:

علی کریمی: دو سال است در حق استقلال اجحاف می شود؛ دلم برای مجیدی سوخت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار