مهدی قائدی

مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: استقلال این همه هوادار دارد، حداقل به احترام هواداران برد داربی را تبریک می گفتید، اصلا به هواداران تبریک می‌گفتید نه به ما.

        

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال(تاج) در حاشیه تمرین امروز در خصوص اعتصاب بازیکنان این تیم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

         

* اعتصاب بازیکنان استقلال؟

حرف همه بازیکنان تیم یکی است. واقعا با روحیه خیلی بدی امروز سر تمرین آمدیم. به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم. دو هفته پیش با ما صحبت کردند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما الان بحثمان پول نیست. فقط امکانات و احترام می‌خواستیم.

احترام مساله کوچکی بود که می‌توانستند برای ما انجام بدهند. انقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم امروز تمرین نکنیم و الان هم بهترین موقع برای این کار بود. انگار ناراحت هستند که داربی یا بازی های دیگر را می بریم.نمی دانم چه بگویم. واقعا برای تیم بزرگ استقلال عجیب است.

استقلال این همه هوادار دارد. حداقل به احترام هواداران تبریک می گفتید. اصلا به هواداران تبریک می‌گفتید نه به ما.

* ترنسفر خودت و اینکه مجیدی اعلام کرده جلوی پیشرفت قائدی را نخواهد گرفت؟

این بی احترامی ها را که می‌بینیم نمی‌دانیم چگونه باید جبران شود. واقعا همه به عشق هواداران و نام استقلال تمرین و بازی می‌کنیم. اگر یک تیم دیگر بودیم اصلا این اتفاقات نمی‌افتاد. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است. من هم خانواده و همسر دارم و باید به فکر آینده‌ام باشم. شغل دومی نداریم که پولی در بیاوریم.

جوانترهای تیم قراردادشان پایین تر است. قرارداد امسال من 900 میلیون تومان است و همه می‌دانند. ولی بچه‌هایی که 50 یا 100 میلیون تومان قراردادشان است و هرروز از کرج می‌آیند و می‌روند، واقعا دلم برایشان می‌سوزد. مگر آن‌ها چند درصد می خواهند؟ کلا می خواهند 5 درصد 5 درصد بدهند و بعد بگویند ما پول دادیم به سر تمرین بیایید.

* چقدر از قراردادت را دریافت کرده ای با توجه به اینکه اعلام شده قراردادت را به موقع پرداخت کرده‌اند تا فسخ نکنی؟

اگر سال گذشته را هم حساب کنم هنوز به این باشگاه بدهکارم. 900 میلیون چیزی نیست. بحث من پول نیست. خیلی قول داده‌اند. بحث احترام است. واقعا تیم ما گناه دارد. الان در بهترین شرایطیم و بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. 40 روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم. قرارداد چند بازیکن 15 تا 20 روز دیگر تمام می‌شود. بازیکن شادی نتوانیم بگیریم. حداقل تمدید کنند.

* آیا با استراماچونی و الغرافه صحبت کرده است؟

نه با من که صحبتی نشده اما پیشنهاداتی از اروپا و قطر داشتم. اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد. آینده من در دستان باشگاه است و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند.

* دوست داری در چه لیگی بازی کنی؟

لطفا این صحبت‌ها را مطرح نکنید.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین یکشنبه استقلال/ اعتصاب استقلالی ها و مصاحبه طوفانی فرهاد؛ شعار هواداران علیه مددی و علی نژاد

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار