deaf2635 986d 405c 823b 3f8de4285a59

پس از خط خورده آرش برهانی اخبار زیادی منتشر شد مبنی بر تسویه حساب شخصی مظلومی از آرش برهانی اما سرپرست استقلال به شدت این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش استقلال نیوز بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره عیادت خود از عطاالله بهمنش اظهار داشت: ما مرتب از ایشان عیادت می کنیم. ایشان منشأ خدمات ارزنده ای برای ورزش ایران بوده است. امروز به همراه آقای جمشیدی مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان، آقای زندی و کاشانی به عیادت ایشان رفتیم. قرار است گزارشی تهیه کنیم از وضعیت پیشکسوتان و خدمت آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان ارائه نماییم. دکتر گودرزی همیشه نگاه ویژه ای به پیشکسوتان دارد.

وی در خصوص اینکه چه انتظاری از صدا و سیما برای حمایت از بهمنش دارد تصریح کرد: ایشان از نوابغ ورزش ایران بوده. چندین سال در صداوسیما فعالیت داشته. بنده به یاد دارم وقتی صدای ایشان را از رادیو می شنیدم طوری ایشان گزارش می کرد که انگار در ورزشگاه حضور داشتند. جالب است بدانید ایشان هم در کشتی، هم در فوتبال و هم در دو و میدانی اطلاعات کافی دارد و کمتر گزارشگری است که به اندازه ایشان اطلاعاتش به روز باشد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه کمیته انضباطی با بخشش عمران زاده مخالفت کرد، بیان داشت: ما دیروز نامه ای خطاب به کفاشیان ارسال کردیم و از آنها خواستیم با توجه به ابراز ندامت عمران زاده در صورت امکان محرومیت وی را به حالت تعلیق دربیاورند. من در جریان این نیستم که کمیته انضباطی مخالفت کرده یا خیر. به هر حال باز هم تلاش می کنیم در صورت امکان این محرومیت را به حالت تعلیق در بیاوریم.

افشارزاده درباره خط خوردن برهانی از لیست هجده نفره استقلال و اینکه آیا این موضوع ارتباطی به نگرفتن چک از سوی این بازیکن دارد یا خیر اذعان داشت: خط خوردن برهانی که از بازیکنان با اخلاق و باسابقه استقلال است به سرمربی تیم مربوط است. اصلا باشگاه استقلال و پرویز مظلومی هیچ وقت تسویه حساب شخصی انجام نمی دهد. نوشتن این مطالب اصلا درست نیست. برهانی روز گذشته با من تماس گرفت و اعلام کرد مسافرت بوده و همچنین وحید طالب لو نیز به دلیل مریضی نتوانسته برای گرفتن چک به باشگاه بیاید. ما به نیامدن آنها احترام می گذاریم چون اعتقاد داریم بازیکنان قدیمی استقلال همیشه به فکر صلاح تیم هستند.

سرپرست باشگاه در خصوص پرداخت پول کادر فنی ادامه داد: چک ها در گاوصندوق بنده موجود است و چهارشنبه صبح تک تک اعضای کادر فنی با حضور در دفتر من آنها را دریافت می کنند.

افشارزاده در پایان در خصوص اینکه باشگاه ذوب آهن اعلام کرده فقط 1100نفر از هواداران استقلال را به ورزشگاه راه می دهد گفت: در این خصوص با آقای آذری صحبت خواهم کرد. امیدوارم مسئولین اجازه بدهند علاقه مندان به فوتبال و ورزش به ورزشگاه بیایند و فوتبال را تماشا کنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار