محمد خرمگاه

مربی تیم استقلال در نشست خبری پس از بازی با گسترش گفت: می دانستیم بازی با گسترش فولاد یک بازی بسیار سخت برای ما خواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه پس از تساوی یک بر یک مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی همانطور که دیروز گفتم بازی سختی بود می‌دانستیم حریف روی خط هافبکش فشار می‌گذارد و اجازه بازیسازی به هافبک‌های ما نمی‌دهد. در نیمه دوم بهتر و روانتر بازی کردیم. گل خورده را هم جبران کردیم.

وی افزود: امروز داور بازی شرایط را طوری رقم زد که انرژی بازیکنان ما را گرفت. هم فرشید باقری و هم زکی پور کارت زرد گرفتند که هر دو کارت درست نبوده است. خطای روی قربانی هم پنالتی بود که برعکس خطا گرفت و نتوانستیم به آنچه می‌خواستیم برسیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: همانطور که روز گذشته گفتم ما از شرایط تیم گسترش فولاد آگاه بودیم که آنها چه زمانی و به چه صورت بازی می‌کنند و چه تاکتیکی دارند اما متاسفانه بچه‌های ما نیمه اول به حرف گوش ندادند و بازیکنان گسترش خوب بازی کردند. شرایط ما نیمه دوم بهتر شد و می‌توانم بگویم فوتبال بازی کردیم و به شرایط مدنظرمان نزدیک‌تر شدیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من آذری نیستم اما با افتخار می‌گویم که همسرم آذری است. شما نگاه کنید از زمانی که بازیکنان ما مشغول گرم کردن بودند متاسفانه حرف‌هایی را به بازیکنان ما زدند که من بخاطر اینکه همسرم آذری است خیلی خوب آذری را بلد هستم و همه حرف‌هایی که به بازیکنانمان را زدند متوجه شدم. آذری جماعت غیرت و تعصب دارد. من در این ورزشگاه چه از زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مربیگری می‌کردم این چیزها را ندیده‌ بودم. امروز آنهایی که این حرف‌ها را زدند کار قشنگی نکردند امیدواریم که دیگر این چیزها را نبینیم و به روح ورزش احترام بگذاریم.

خرمگاه در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باید به تماشاچی و دوستانمان این موضوع را آموزش بدهیم من اگر حرف می‌زنم باید به صورت آموزش باشد. من در ابتدای بازی با لیدرهای باشگاه صحبت کردم و گفتم هرچه که آنها گفتند شما جواب ندهید و فقط تیم خود را تشویق کنید. ما اگر آموزگار هستیم باید اینطور چیزها را نیز به آنها یاد بدهیم کار ما فقط فنی نیست.

مربی استقلال درمورد اینکه نبود منصوریان چقدر در این بازی تاثیرگذار بود اظهار داشت: قطعا تاثیرگذار بود زیرا ما یک مجموعه و پازل هستیم و منصوریان راس پازل ما است. نبود او تاثیرگذار بود.

وی درمورد وضعیت پادووانی گفت: پادووانی سرماخورده بود با این حال ما بازیکنان خوبی داریم سید مجید حسینی هم بازیکن خوبی است اگر 9 هفته استقلال در وضعیت خوبی بوده به خاطر آن است که نفراتمان نزدیک به هم است و شرایط خوبی داریم.

خرمگاه درمورد شرایط فنی بازی و اینکه استقلال فقط یک موقعیت گل داشت اظهار داشت: شما ورزشگاه بودید؟! گسترش فولاد پرس زیادی انجام می‌داد در نیمه اول هم شرایط گسترش نسبت به ما بهتر بود اما در نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم. نکاتی را به بازیکنان انتقال دادیم و شرایط تیم ما در نیمه دوم بهتر شد. به بازیکنانمان گفتم به جای استپ به عقب رو به جلو استپ کنند واین به ما خیلی کمک کرد. پلی میکر ما نیز باید خیلی جلوتر بازی می‌کرد که این کار را کرد.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار تبریزی که گسترش فولاد را مستحق پیروزی در این بازی می دانست گفت: با احترام به نظر شما می‌گویم گسترش نیمه اول بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

دیدگاه‌ها  
سعید باقری
0 #1 سعید باقری 1396-01-17 21:02
به امید برد لوکو
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار