محمد خرمگاه

دستیار منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: بعد از اتفاقات دیشب بازیکنان ما شرایط تیم‌بودن را هنوز دارند و این بزرگ‌ترین موهبت برای تیم ماست.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه مربی تیم استقلال که به جای منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان شرکت کرده بود به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* چرا منصوریان نیامد؟

منصوریان بابت هم زمانی تمرین با نشست خبری عذرخواهی کرد و نیامد. بازی فردا بسیار سخت است، چرا که بازیکنان ذوب‌آهن پنج شش سال با کمترین تغییر کنار هم هستند و از یک کادرفنی خیلی قوی برخوردارند. امیدوارم فردا با کسب نتیجه خوب از شرایطی که داریم، خارج شویم. امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود. می‌دانیم که بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم، اما باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا برنده از زمین خارج شویم.

* جنگ لفظی مدیریت با کادرفنی و بازیکنان در 90 ؟!

خداراشکر می‌کنیم در رابطه با اتفاقی که در برنامه 90 افتاده و جنگ لفظی میان مدیریت با کادرفنی و بازیکنان.. در شرایط فوتبالی، بازیکنان ما از نظر روحی و روانی بسیار خوب هستند و این مسئله نوید آن را می‌دهد که اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد.

* جباری برگشت ولی رحمتی نه!؟

من به نشست خبری آمدم که درباره مسائل فنی صحبت کنم. مهدی و مجتبی هر دو بازیکن استقلال هستند و ما نیز سعی می‌کنیم در تیم‌مان یکدلی باقی بماند تا به چیزی که لیاقت داریم برسیم.

* همدلی در استقلال بعد از اینکه در 90 به جان هم افتادند!؟

خداراشکر همدلی تیم‌مان با این اتفاقات از بین نرفته است. بازیکنان ما شرایط تیم‌بودن را هنوز دارند و این بزرگ‌ترین موهبت برای تیم ماست. در زمین و رختکن شرایط روحی تیم ما بسیار بالاست و اگر در بازی با پارس جنوبی توپ‌های ما تبدیل به گل شده بود اکنون این اتفاقات و شرایط را نداشتیم. ما در نیمه دوم آن بازی نیز از روند فوتبالی‌مان بسیار راضی هستیم و بازیکنان ما تلاش کردند و اکنون نیز این امیدواری را داریم که در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم.

* رویاروی منصوریان و قلعه نوعی؟

اعتقاد من این است که همه ما از یک خانواده و استقلالی هستیم. در بازی فردا نیز هر دو کادرفنی برای برنده شدن تلاش می‌کنند، اما بیرون زمین با یکدیگر دوست و برادر هستیم. این دوستی هر میزانی که داشته باشد، اما به داخل زمین ارتباطی ندارد و هر دو تیم و کادرفنی باید برای برنده شدن تلاش کنند.

* دلیل مصدومیت بازیکنان استقلال؟

می‌توانم به وضوح بگویم 70 درصد مصدومیت‌ها در تیم ما مربوط به عضله دوقلو بوده است. تحقیقی که کردیم این مصدومیت فقط به خاطر شرایط بد زمین است و به همین دلیل در یک ماه و 40 روز گذشته فقط در زمین آزادی تمرین کردیم. البته وضعیت این زمین هم چندان مناسب نیست، اما شرایط بهتری دارد و باعث شده در این چند وقت مصدومی از این ناحیه نداشته باشیم. از بین مصدومان ما نیز مجید حسینی به بازی فردا می‌رسد، اما داریوش شجاعیان و ابراهیمی را برای این بازی نداریم و از بازی‌های بعدی در اختیارمان هستند.

* شرایط مطلوب ذوب آهن و شرایط بد دفاع استقلال؟

من گفتم که ذوب‌آهن بازیکنان خوب و کادرفنی قابلی دارد، اما اگر توپ‌های ما در بازی‌های گذشته تبدیل به گل شده بود اکنون این شرایط وجود نداشت و چنین سؤالی پرسیده نمی‌شد. من فکر می‌کنم این بازی شرایطی متفاوت خواهد داشت، چون در تمرینات در توان بچه‌ها دیده‌ایم که می‌توانند در این بازی کاری کنند و شرایط خوبی دارند.

* حل مشکل گلزنی؟

اولین مشکل ما تیر دروازه حریفان است که باید این را برطرف کنیم! حداقل چهار پنج بار در چند بازی گذشته به تیر دروازه زده‌ایم. من به شانس اعتقادی ندارم، اما عامیانه باید بگویم امیدوارم این بدشانسی‌ها برای ما تمام شود.

* نداشتن ترکیب ثابت؟

وقتی در یک پست چهار بازیکن شما به دلیل مصدومیت از دست می‌روند مجبور به جابه‌جایی هستید. ما هم دوست داریم که ترکیب ثابتی داشته باشیم، اما شما نگاه کنید که ابتدای فصل سه چهار بازیکن ما در خط هافبک و اکنون دو مدافع اصلی ما مصدوم شدند و مجبور شدیم که از پست‌های دیگر بازیکنان را جابه‌جا کنیم. این مسئله به کل تیم فشار می‌آورد و می‌دانم که شرایط خوبی نیست، اما مجبوریم. ما حدود 10 بازیکن مصدوم داریم که فقط دو نفر از آنها در بازی‌ها مصدوم شدند و به صراحت می‌توانم بگویم مابقی این بازیکنان به خاطر شرایط بد زمین آسیب دیدند، چون شش مصدوم ما از ناحیه عضله دوقلوی پا بودند.

* خرید مهاجم عراقی؟

من از این موضوع اطلاعی ندارم.

* زمین تمرین جدید؟

صحبت این بوده که یک زمین تمرین جدید بگیریم و ان‌شاءالله این زمین به زودی گرفته خواهد شد تا با تفکر و آرامش بهتری تمرینات‌مان را دنبال کنیم، اما نمی‌دانم این زمین کجاست.

* حرف آخر؟

بابت اتفاقات شب گذشته باید بگویم من از 18 سالگی با منصوریان زندگی می‌کنم و در این مدت حداقل کاری که او نکرده، دروغ گفتن است. منصوریان به خاطر شرایط و جایگاه خودش دوست و بازیکنانش را از دست نمی‌دهد.

اخبار تیم استقلال

دیدگاه‌ها  
استقلالی
+4 #1 استقلالی 1396-06-28 16:36
همتون بریدبه درک،واقعااگه برانکومربیمون بودمیموند؟بخدااگه میموندفقط این بیشعوردلقک اینطوریه
به لجن کشیدی استقلالوبااین تمریناتوحرکاتتوترکیب چیدنتونتایجات بعدهی میای میگی من ازبهمن ۷۳ تواستقلال بودم،!!خب نونشوخوردی،باباولمون کن دیگه اه اه اه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار