میلاد زکی پور

مدافع چپ استقلال ضمن ناراحتی از محرومیت یک جلسه ای از سوی کمیته انضباطی عنوان کرد نمی داند می تواند از طریق باشگاه به حکم صادره اعتراض کند یا خیر.

 

به گزارش استقلال نیوز، میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال در گفتگو با خبرگزاری فارس، به محرومیت یک جلسه‌ای‌اش به خاطر دربی 85 معترض شد و آن را ناحق دانست.

متاسفانه امروز شنیدم که یک جلسه محروم شدم، اما اصلا کاری انجام ندادم که محرومیت داشته باشد. در شرایط مسابقه به آن سنگینی این همه خطا و اتفاق افتاد و برایم جالب است که به خاطر ضربه به بازیکن حریف یک جلسه محروم شدم.

کمال کامیابی‌نیا بدون توپ شجاعیان را به پیست دوومیدانی فرستاد. آن صحنه محرومیت ندارد آنوقت من را محروم می‌کنند؟ خودم از این اتفاق تعجب کردم. 

این محرومیت را اصلا قبول ندارم چون من پیش از این نه به داوری اعتراض کردم و نه کارت زردی گرفته بودم. سال گذشته 25 بازی کردم و یک بار هم تخلف انجام ندادم. نمی‌دانم چرا به یک باره باید من را محروم کنند. ما در آن مسابقه از داوری سردرد گرفته بودیم و وقتی من دیدم که کامیابی‌نیا پایم را کشید ضربه‌ای به او زدم که البته قبول دارم به او ضربه زدم اما تلویزیون اصلا نشان نداد که کامیابی‌نیا من را کشیده است. 

مسابقات حساس است و من یک جلسه محروم شدم و این محرومیت برای من ناحق است و نمی‌دانم باشگاه می‌تواند به آن اعتراض کند یا خیر.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار