139411021356577556949834

مهاجم توپچی‌های لندن بر این باور است که شیاطین سرخ و اسپرزها که در حال حاضر با صدر جدول کمی فاصله گرفته‌اند، همچنان شانس بازگشت به کورس قهرمانی را در لیگ برتر دارند.

به گزارش استقلال نیوز به نقل از تسنیم، آرسنال که در حال حاضر با 44 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی صدرنشین لیگ برتر است، یک امتیاز با منچسترسیتی سوم جدولی اختلاف دارد و تیم‌های تاتنهام و منچستریونایتد هم به ترتیب با 39 و37 امتیاز در تعقیب توپچی‌های لندن هستند.

اولیویه ژیرو به سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت: رقابت برای تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری خیلی نزدیک است، چون لسترسیتی و منچسترسیتی هم برای کسب این عنوان سخت خواهند جنگید. ما در حال حاضر نسبت به منچستریونایتد و تاتنهام کمی برتری داریم، ولی کسی چه می‌داند، اگر ما در دو بازی شکست بخوریم، آنها می‌توانند به کورس قهرمانی بازگردند.

مهاجم فرانسوی توپچی‌های لندن که در این فصل 12 گل برای آرسنال به ثمر رسانده است، در ادامه اظهار داشت: به هر حال خود من بازی به بازی پیش ‌می‌روم. ما باید پس از شکست مقابل ساوتهمپتون به مسیر درست باز می‌گشتیم و حالا در روند خوبی قرار گرفته‌ایم. تساوی مقابل لیورپول و از دست دادن سه امتیاز بازی در واپسین لحظات جای تأسف داشت، ولی آن بازی برای هواداران شگفت‌انگیز بود و یکی از بهترین بازی‌های من برای آرسنال بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار