مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان گفتند: دست تک تک هواداران هم می بوسیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری 3 بر 2 مقابل ذوب آهن اصفهان، از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* فرشید سمیعی (سرپرست مدیرعاملی باشگاه  استقلال) 

تصمیم گرفته‌ایم فعلا درمورد تغییرات صحبت نکنیم تا پس از پایان مسابقات، مفصل و کامل درمورد این جریان‌ها و خبرها حرف می‌زنیم.وی درخصوص اینکه علی خطیر هم این وعده‌ها را داده بود! گفت: من هر وقت گفته‌ام، صحبت کرده‌ام.

سرپرست باشگاه استقلال درمورد این بازی، گفت: خیلی عالی بود. بچه‌ها خسته نباشند. پاداش خوبی هم برای آنها در نظر گرفته شده بود.

سمیعی درپاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال برگه تسویه حساب را برای دریافت مجوز حرفه‌ای امضاء کرده‌اند، توضیح داد: قبل از سرپرست شدن من مدارک را بارگذاری کرده‌اند.


   

* مهدی هاشمی نسب (مربی تیم استقلال)

از طرف کادرفنی و بازیکنان از هواداران باید بابت بازی که درنیمه اول ارایه کردیم عذرخواهی کنم. شرمنده هواداران شدیم بخاطر بازی نیمه اول! اصلا در این نیمه استقلال نبودیم و و در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان کردیم، آنها به خودشان آمدند و فهمیدند درچه جایگاهی هستند.

در لحظه ای گل زدیم که مربوط به خلوت آدم هاست. بازیکن حریفی در بازی رفت مقابل هواداران ما شادی کرد و آنها را تحریک کرد . به استقلال گل میزنید خوشحالی کنید ما ابایی نداریم زیرا به توان بازیکنان خودمان اطمینان داریم و به بازی برمی گردیم. فارغ از اینکه جام بگیریم یا نگیریم ما تیم اول لیگ هستیم و ازنظر ما این تیم قهرمان است.

چه با جام چه بی جام ما قهرمان هستیم اما آنهایی که از اربابانشان خط می گیرند بدانند که ما نمی گوییم بازیکنی که استقلالی است مقابل تیم ما شل بازی کند ولی رمز و رموزی که شما می گویید ما هم بلدیم اینکه 20 دقیقه وقت کشی می کنید درست نیست. ما هم این بازی ها را بلدیم. 

شفاف صحبت می کنیم  ابایی هم ندارم. 50 میلیون جریمه ام کرده اند اما اگر هزار میلیارد هم جریمه ام کنند مشکلی ندارم به وقتش شفاف صحبت می کنم! بدانید تا آن بالایی نخواهد یک برگ از درخت نمی افتد و هزار ان نفر هم بیایدند تا خدا نخواهد اتفاقی رخ نمی دهد.

چرا باید  به کمیته انضباطی احضار شوم؟ مگر به کسی تهمت و افترا زده ام؟ دست تک تک هواداران هم می بوسم.


   

* حمید رجبی (مربی استقلال)

در نیمه دوم ریسک خود را بالاتر بردیم و خدا را شکر مقابل هواداران شرمنده نشدیم.

وی درمورد اعتراض بازیکنان ذوب آهن به اخراج نشدن روزبه چشمی، گفت: چندان نمی‌توانم درمورد داوری صحبت کنم زیرا نمی‌دانم شرایط به چه شکل است.

بچه‌های ما با تمام انرژی و توان، جانانه بازی کردند و از هواداران هم ممنون هستم که تا آخرین لحظه حامی ما بودند. 


  

امید حامدی‌فر 

خوشحالم که بازی را بردیم و 3 امتیاز را گرفتیم و در صدر جدول هستیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که حامی ما هستند. انشالله در ادامه راه هم بتوانیم آنها را رو سفید کرده و قهرمان شویم.

وی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم. 

   

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ برد خارجی استقلال مقابل ذوب‌آهن؛ این‌بار خدا با ما نشست و چای نوشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار