Untitled

انگار داستان یاوه گویی سوزنامه بی در و پیکر تمامی ندارد و هر روز باید شاهد تیترهای زرد این زردنامه باشیم.

به گزارش استقلال نیوز،این روزها شاهد هستیم روزنامه وابسته به یکی از تیم های بی افتخار برای فروش بیشتر و احتمالا خودنمایی از نام بزرگ استقلال سوء استفاده میکند.

البته از دیرباز هواداران استقلال به این زردنامه مضحک بیشتر از جنبه طنز اهمیت داده اند.

یک روز تیتر بزرگ میزنند که تعداد ملی پوشان تیم بی افتخار به این رقم رسیده است و یک روز استقلال بزرگ را تیمی دانسته که خواهان خرید مهره های کشف شده پرفسور قلابی شده است.

و امروز بازیکن سالاری در تیم استقلال را تیتر میکنند و دلیل این چرت گویی بزرگ هم مطمئنا از جنس نامرغوب اش سرچشمه میگرد.

در روزهای که استقلال بزرگ تیم ملی را به تنهایی به جام جهانی فرستاد دهانشان بسته و چشمانشان کور شده و تیم ملی کشورمان را متعلق به یک ملت می دانستند.

امروز اگر به واسطه مصدومیت بازیکنان استقلال و البته رفتار عجیب کارلوس کیروش نبود بازهم مهره های اصلی تیم ملی از دل تیم بزرگ استقلال می بایستی در می آمد.

 در جایی که بهترین دروازه بان لیگ ایران و حتی آسیا در تیم بزرگ استقلال  مغضوب رفتار سرمربی تیم ملی شد تا مهره های سوخته فرصت ثبت رکورد داشته باشند.

در دفاع مرکزی تیم ملی شاید تنها نقطه باشد که به سرمربی تیم ملی خورده نگرفته ایم و انتخاب بازیکنان را شایسته دانسته ایم البته در این بین مصدومیت پژمان منتظری هم بی اثر نبود.

در دفاع کناری با وجود مصدومیت ادامه دار خسرو حیدری و این روزها وریا غفوری شاید استفاده از جانشین هایشان قند در دل عزیزان آب کرده است.

در دفاع چپ تیم ملی هم که دیگر بازیکن ملی پوش تیم عزیزان پیچ و مهره نیمکت سفت میکند و بس.

در خط هافبک هم با وجود لژیونرهای مطرح بیش از 10 دقیقه به دیگر بازیکن ملی پوش دوستان فرصت بازی نمیرسد.

در خط هجومی تیم ملی هم که این روزها فقط بازی ضعیف دیگر مهره یشان را شاهد هستیم شاید دلیل آن نبود داوران ایرانی باشد تا با هر شیرجه سه امتیاز تقدیم تیم ملی کنند.

حال شما مقایسه کنید با تیم ملی که استقلالی ها به جام جهانی فرستادند.

سید مهدی رحمتی.خسرو حیدری.هاشیم بیک زاده.پژمان منتظری.امیر حسین صادقی.اندو تیموریان.مجتبی جباری.امید ابراهیمی.جواد نکونام و ...

البته هیچگاه پسندیده ندانسته ایم که تیم ملی کشورمان را وارد بازی رنگی کنیم اما بی جواب گذاشتن یاوه گویی بی افتخاران برایمان سخت بود.

در مورد انتخاب گزینه های سرمربی تیم دوم پایتخت آن هم توسط علی منصوریان بزرگ باید عرض کنیم آقایان به پیشنهاد غیر رسمی باشگاه استقلال به سروش رفیعی استناد کرده اند حال باید یادآوری کنیم سروش رفیعی بازیکن دسته دومی نبوده است که با ورود به لیست  پروفسور قلابی تیم های دیگر خواهانش شوند.

اگر به این شکل باشد فردا علی منصوریان تمامی بازیکنان لیگ برتری را گزینه خرید استقلال اعلام میکند تا هیچ تیمی اقدام به جذب مهره های مد نظر خود نکنند!

سروش رفیعی مطمئنا خواهان بسیار دارد اینکه استقلال بزرگ به دنبال خرید آن باشد مطمئنا برای آقایان سخت بوده است که اینگونه به جنب و جوش افتاده تا شاید همانند داستان انتقال کاوه رضایی تغییر رنگ ندهند.

در مورد شایعه سازی بازیکن سالاری و داستان های خنده دار دیگر همین قدر کافیست که به تاریخچه باشگاه بی افتخارشان یک سری بزنیم در جایی که مهاجم تیمشان مدافع معرفی میکند ویا تمرین تیم را تحریم میکنند.

این روزها بیش از هر زمانی به استقلال بزرگ افتخار میکنیم به مکتب واقعی اش که بزرگی را آموخت و حسرت ده ساله بر پیشانی بی افتخاران نهاد.

دیدگاه‌ها  
Doci
-1 #1 Doci 1395-08-27 06:22
بسیار عالی و منطقی..
تیم نیمکت نشین ملی لُنگ
:D :D :D
نقل قول کردن
farhad_majidi7
-2 #2 farhad_majidi7 1395-08-27 09:56
باحال بود خوشم اومد
نقل قول کردن
shayan
-1 #3 shayan 1395-08-27 10:58
خدا یه حیوونی رو میشناخت بهش شاخ نداد...اینا اگه 4تا افتخار داشتن چیکار میکردن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار