0f0dd1df f8c6 4c3c 9095 a30c49eadb3f

بهرام مهرپیما اعلام کرد داور بازی برای اشتباه فاحش در بازی استقلال و پدیده محروم خواهد شد اما نتیجه تغییر نخواهد کرد

به گزارش استقلال نیوز بهرام مهرپیما در گفت و گو با کاپ در این باره اظهار داشت: اگر باشگاه استقلال درباره بازیکن تیم پدیده چنین ادعایی دارد ابتدا باید نامه درخواست بررسی خود را به کمیته داوران بدهد تا بار دیگر گزارش ناظر بازی مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر این باید حتما فیلم صحنه هایی که گفته می شود حسین بادامکی دو بار اخطار دریافت کرده را ضمیمه نامه خود کرده و به دپارتمان داوری ارسال کنند. 

وی در این باره که آیا در صورت صحت ادعای مسئولان استقلال نتیجه دیدار این تیم مقابل پدیده تغییر خواهد کرد یا نه توضیح داد: به هیچ عنوان این اتفاق نمی افتد. در صورت صحت ادعای باشگاه شاکی تنها محرومیت برای داور مسابقه در نظر گرفته می شود ولی نتیجه ثبت شده در پایان بازی استقلال و پدیده به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

مهرپیما خاطرنشان کرد: از این قبیل اتفاقات پیش از این رخ داده که به طور مثال داور بازی به جای بازیکن شماره 10 کارت زرد یا قرمز خود را به اشتباه به بازیکن دیگری نشان داده و پس از بررسی فیلم مسابقه اخطار داور لغو و به نفر دیگر داده شده است. از این رو این احتمال که در بازی استقلال هم چنین اشتباهی صورت گرفته باشد غیرممکن نیست. از این رو مسئولان باشگاه استقلال در صورت داشتن فیلم لحظات دریافت اخطار بادامکی می توانند آن را به دپارتمان داوری ارائه کنند.

براساس این گزارش دیدار تیم های استقلال و پدیده پنجشنبه هفته گذشته با نتیجه مساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار