محمد خرمگاه

مربی استقلال گفت: نسبت به بازی های قبل ناهماهنگ تر بودیم و بی نظمی و پاس های اشتباه منجبر به گلزنی حریف شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به احترام این که وظیفه ماست می ایستیم وگرنه نمی توانیم مصاحبه کنیم. سرپرست ما بگوید حرف می زنیم اما به این صورت نمی توانیم حرف بزنیم.

وی ادامه داد: ما نسبت به بازی‌های قبلی ناهماهنگ‌تر بودیم و شرایط بهتری نسبت به دیدارهای قبلی نداشتیم، برهمین اساس نیز موقعیت‌های گل کمتری داشتیم و در نهایت نتوانستیم امتیازی از بازی امروز کسب کنیم. بی‌نظمی‌ها و پاس‌های اشتباه امروز تیم ما را خیلی اذیت کرد. بازیکنان ما آنقدر پاس اشتباه دادند که شرایط تیم بهم ریخت و در نهایت منجر به گلزنی حریف شد.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نمی‌داند گل قربانی که مورد قبول داور قرار نگرفت آفساید بوده است یا نه، ادامه داد: بازیکنان ما دیر از خواب بیدار شدند، ما تلاش کردیم که بهتر بازی کنیم، اما این شرایط فراهم نشد. امروز به‌هم ریخته بودیم و باید فیلم بازی را ببینیم تا متوجه شویم که چرا این‌گونه بودیم.

خرمگاه تصریح کرد: اینکه نتیجه نگرفته‌ایم را قبول دارم اما ناامید نیستیم، سال گذشته نیز که در تیم نفت بودیم اگر دیدار ما قبل آخر را پیروز می‌شدیم می‌توانستیم قهرمان شویم و به‌هرحال باید تا روز آخر بجنگیم و به تلاش خود ادامه بدهیم. ما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را داشته باشیم. همچنین معتقدم که آدم ناامید مرده است و ما امید خود را از دست نمی‌دهیم.

وی در خاتمه درباره اینکه آیا به قهرمانی تیمش امیدوار است گفت: نگفتم قهرمان می شویم یا نمی شویم. همه تیمها، روزهای بد و خوب زیادی دارند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار