ماجدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم استقلال و کادر فنی استقلال جوان است پس باید به این تیم فرصت داد تا سال بعد را بسازد.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی در گفت و گو با کاپ، در خصوص شکست استقلال مقابل همنام خوزستانی خود اظهار داشت: من در این خصوص کلی صحبت می کنم. از روز اول تا امروز تنها بازی که هواداران از آن لذت بردند بازی مقابل سپاهان بود. به غیر از آن بازی سایر دیدارهای استقلال در این فصل در یک سطح بوده است.

وی افزود: ما هیچ حرکت خاصی را در زمین از استقلال نمی بینیم. آنها حتی برای گل زنی نیز برنامه ندارند. البته وقتی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان جوان در مجموعه استقلال هستند باید تاوان بدهند. چون این تیم نیاز به زمان دارد اما این پیشرفت امسال نخواهد بود و هواداران باید امسال به تیم زمان بدهند تا این تیم در آینده بهتر شود. 

پیشکسوت استقلال درباره نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد: استقلالی ها در نیم فصل دیر بازیکن گرفتند و به همین دلیل بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند تا در ادامه بتوانند به تیم کمک کنند. 

پیشکسوت استقلال در خصوص بند جالبی که در قرارداد جپاروف گنجانده شده است و طبق آن این بازیکن در صورت پیروزی بر السد پاداش می گیرد، بیان داشت: من نمی دانم چنین بندی وجود دارد یاخیر، اما اگر چنین موضوعی در قرارداد خارجی چنین بازیکنی وجود داشته باشد قطعا از سوی مدیربرنامه های وی بوده است. آن هم به این دلیل است که فضای فوتبال ایران را کامل می شناسد و فکر نمی کنم این بازیکن ازبکستانی اصرار به گذاشتن چنین بندی داشته باشد. این گونه قراردادها فقط در ایران بسته می شود. ما چنین آپشن هایی را نباید در قرارداد بازیکنان بگذاریم که تا بعد از رفتن آنها مدتها درگیر پاسخگویی به فیفا باشیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار