هواداران استقلال

استقلال  تهران در یک بازی حساس شکست سنگینی مقابل نماینده امارات متحمل شد تا هوادارانش دیشب را به سختی صبح کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال تهران در شبی که چشم امید هوادارانش به غیرت بازیکنانش بود با تدبیر اشتباه کادرفنی و نبود بازیکن های اصلی شکست سنگینی مقابل العین امارات متحمل شد.

علی منصوریان در کنفرانس خبری پس از بازی با العین از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و نبود چند بازیکن را دلیل اصلی این نتیجه اعلام کرد.

اما خود علی منصوریان هم می داند این نتیجه بیش از اینکه از نبود بازیکن های کلیدی شکل بگیرد از نداشتن تاکتیک درست برای مهار بازیکنان خلاق العین شکل گرفت.

بازیکنان العین و مربی با دانش این تیم به خوبی از سردرگمی استقلال در خط میانی بهره کافی بردند و این همان اشتباه مرگبار علی منصوریان بود.

فوتبال روز بدش را به تیم بزرگ استقلال و هوادارانش نشان داد و شاید این شکست آغاز یک پیروزی بزرگ باشد.

امروز دیگر علی منصوریان فهمید این تیم مشکلات زیادی دارد که شاید در لیگ ایران به خوبی دیده نشود اما در بازی های بزرگ نبود بازیکن های با کیفیت به خوبی حس می شود.

امروز دیگر علی منصوریان فهمید با واگذاری بزرگترین بخش تمرینی (بدنسازی) به یک آماتور همچون علی چینی نمی شود در آسیا کسب نتیجه کرد.

امروز دیگر علی منصوریان فهمید مصدومیت های پر تکرار بازیکنانش برگرفته از رفتار غلط خود در عدم انتخاب یک بدنساز حرفه ای است.

حال باید قبول کرد استقلال بیش از 2 بازیکن برای ترمیم نقاط ضعفش نیاز دارد و دیگر با واژه قشنگ نمی شود هوادار را راضی به خانه فرستاد.

کادر فنی استقلال باید همین امروز ترمیم شود این کمترین خواسته هواداران تیم بزرگ استقلال است. آنها نیاز تیم را تمرین دهنده بزرگ خارجی و دستیاران با دانش خارجی می دانند نه علی چینی و محمد خرمگاه که مدیرت یک تیم محلی را هم برعهده نداشته اند.

دوران رفیق بازی تمام شد و باید همین امروز نقاط ضعف استقلال را پوشش داد.

سید مهدی رحمتی در باخت دیشب استقلال شاید نقش اصلی را برعهده نداشت اما به عنوان کاپیتان استقلال در این شکست کم اشتباه نبود!

در جایی که بازیکنان جوان استقلال روحیه کافی مبارزه طلبی نداشتند سید مهدی رحمتی به عنوان کاپیتان باید روحیه را به تیم تزریق می کرد نه اینکه با داد و فریاد مکرر بر سر بازیکنان جوان آشفتگی تیم را چند برابر کند.

او هم باید بدانند در نقش کاپیتان تیم بزرگ استقلال وظایف سنگینی برعهده دارد و اشتباهات او استارت اولیه شکست استقلال خواهد شد.

و حرف آخر..

بعد پایان سوت بازی یه عده وطن فروش که تکلیفشان همیشه مشخص بوده و منش و اخلاقشان را همگان به خوبی می شناسند آنها دیشب بعد هفته ها و ماهها چهره کثیف خود را نمایان کردند اما بهتر است بدانند این فوتبال روز بدش را به زودی به آنها هم نشان خواهد داد همانطور که با تیم های قشقایی و فتح و الغرافه این چرخ گردان به باشگاه بی افتخارشان رسید.

اما خبرگزاری های تسنیم، فارس، رجا نیوز که خط فکری اصولگرایان کشور را برعهده دارند پس از شکست استقلال آنچنان ذوق مرگ شده که گویا نماینده اسرائیل در مقابل نماینده کشورمان شکست خورده است.

آنها بزرگترین و کثیف ترین اقدام تاریخ رسانه های اسلامی را برعهده گرفتند و استقلال بزرگ و هواداران بی شمارش را فقط به دلیل حمایت کادر فنی این تیم از رئیس جمهور وقت مورد اهانت قرار دادند.

ننگ بر شما که وجدانتان را به علایق سیاسی خود فروخته و تندروی های همیشگی خود را نمایان کردید.

این استقلال به کوری چشم دشمنان دوباره می ایستد و دوباره برای شادی هوادارانش می جنگد.

زندگی ادامه دارد آسمان همچنان آبی است..

 

دیدگاه‌ها  
سهراب
+22 #1 سهراب 1396-03-09 14:57
منصوریان باید استعفاء بده فقط همین
نقل قول کردن
Xavier Hernández Cre
+12 #2 Xavier Hernández Cre 1396-03-09 18:17
دمتون گرم یک سایت حداقل حرف هوادار شد افتخاری باید گورشو کم کنه
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+10 #3 مسعود عشق اس اس 1396-03-10 03:09
بدبختی بزرگ استقلال در این چند سال گذشته اومدن مربیانی بوده که فقط با دار و دسته خودشون میتونن کار بکنن..از امیر قلعه نویی بگیر تا مرفاوی و مظلومی و حالا علی منصوریان..در این سالها شایسته سالاری و علم گرایی در استقلال معنی و اهمیتی نداشته و متاسفانه رفیق بازی و باند بازی هنوز هم دست بردار باشگاه بزرگ و مردمی استقلال نیست.باید ازین پیشکسوتان استقلالی پرسید جواب دق مرگ شدن هواداران آبی دل را چه کسی میدهد؟؟چه کسی میتونه باخت سنگین و ننگین دیشب استقلال رو که تا مدتها جگر همه اهالی فوتبال و بخصوص استقلالیهای باغیرت رو خون کرده جبران کند؟؟خودتون یه لحظه بذارید جای پدرو مادری که بچه ش را در راه فوتبال از دست میدهد..آیا میتونید؟؟این مسخره بازیها کی تمام میشود؟؟هواداران هم خدایی دارند و هرکس به استقلال و هوادارانش خواسته و ناخواسته خیانت کند تنبیه و مکافاتش را میکشد...
نقل قول کردن
محمد برازجان
+9 #4 محمد برازجان 1396-03-12 12:40
شاید بعضیا بگن استقلال سه هافبکش نداشت ولی مروری به گذشته کنیم همین استقلال در بازی با الاهلی امارات تو ورزشگاه ازادی جلوی 75 هزار نفر بزور که حتی یک گل عقب افتاده بود مساوی کرد یا اینکه در بازی دور رفت با الغین استقلال بازی که نکرد موفعیت گل نداشت بلکه یک پنالتی خدا رساند که دل اون هفتاد هزار نفر شاد بشه در بازی لوکوموتیو ازبک در ازبکستان یک بازی بسیار سردرگم که با خلاقیت کاوه رضایی تیم به گل رسید و بازی مساوی شده ..... استقلال نزدیک به 15 سال هست دست مربیان سنتی قرار گرفته یا قلعه نوعی مطلومی و مرفاوی بوده که دست اینها می چرخه و حالا منصوریان هم بهش اضافه شده .... استقلال نیاز به یک تغییرات اساسی شده است ما داریم میلیاردی به مربیان ایرانی میدیم حداقل یکبار هم شده به یک مربی با دانش خارجی اعتماد کنیم که از فوتبال علی اصغری استقلال خلاص شیم و تو این چند ساله هوادار یه فوتبال زیبا چسمس ببینه ...............
نقل قول کردن
مرتضی
+7 #5 مرتضی 1396-03-18 14:40
افتخاری منصوریان حیا کن استقلال و رها کن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار