مافیای رسانه ای سرخ

تلاش یکی از رسانه های به ظاهر بی طرف برای حاشیه کشیدن استقلال آن هم پیش از دربی پایتخت بسیار عجیب و احمقانه است!

 

به گزارش استقلال نیوز، خبرنگار حوزه تیم پیروزی در یکی از رسانه‌های به ظاهر بی‌طرف در مطلبی سراسر کذب و پر از تهمت و افترا که صد در صد از لحاظ حقوقی و کیفری قابلیت پیگرد قانونی دارد، فرهاد مجیدی و نتایج درخشان او با استقلال را به جادو و جادوگری ارتباط داده است و حتی در گزارش خود عنوان کرده با پیگیری‌های آن رسانه مبلغ پرداختی بابت مشاوره با جادوگر بدست آمده که این خود تهمتی بزرگ و سنگین است.

اتاق فکر مافیای رسانه‌ای سرخ در روزهای اخیر و در آستانه داربی پایتخت برای به حاشیه کشاندن استقلال و سرمربی آن دست به اقدام کثیف و ناجوانمردانه دیگری زده و بحث ارتباط مجیدی با جادوگر، را پیش کشیدند.

استقلال نیوز

خوشبختانه این‌ حاشیه‌سازان نادان آنقدر احمقند که نمی‌دانند فرهاد مجیدی به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل گل‌گهر در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت حاضر نخواهد بود و عدم حضور وی را فرار از پاسخگویی در خصوص ارتباط با جادوگر عنوان کردند. ادعایی که بیشتر به یک ادعای پامنقلی شبیه است تا حرفی دارای سند و مدرک!

معاونت حقوقی باشگاه استقلال باید هر سریع‌تر از تمامی افرادی که بحث ارتباط مجیدی با جادوگر را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند به جرم تهمت، افترا، لکه‌دار کردن آبرو و.. شکایت کرده و چنانچه این افراد معلوم‌الحال نتوانستند ادعای مضحک خود را ثابت کنند، جزای عمل کثیف خود را از طریق قانون ببینند.

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ دهانی که به یاوه گویی باز است؛ سکوت در قبال مافیا یعنی خیانت به استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار