ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک سه بر دو مغلوب کوبا شد تا به کار خود در تلخ‎ترین ریوی تاریخ پایان دهد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک به مصاف برزیل میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران به‌رغم جنگندگی و ارائه بازی تماشاگرپسند مقابل ایتالیا، سه بر صفر مغلوب این تیم شد تا در پنجمین مسابقه خود نتیجه را به قهرمان جهان واگذار کند.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به لطف داور نخست این دیدار مغلوب جمهوری چک شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس با شکست تیم چند ملیتی قطر به نخستین پیروزی خود دست یافت.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس مغلوب اوکراین شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران که از خستگی سفر طولانی هانگژو تا برزیل رها نشده بود در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس مغلوب آلمان شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران با شکست چین در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی برای سومین دوره متوالی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت تا والیبال ایران نخستین مدال طلای کاروان ورزشی کشورمان را در هانگژو صید کند.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در نیمه نهایی مسابقات آسیایی به مصاف قطر رفت و موفق شد با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد و به فینال این دور از مسابقات صعود کند.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست حذفی بازی‌های آسیایی موفق به شکست تایلند شد و مستقیما به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران با شکست بحرین دومین پیروزی خود در مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی 2022 را به ثبت رساند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو موفق به شکست نپال شد.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 سه بر دو مغلوب کوبا شد تا ملی‌پوشان کشورمان این رقابت‌ها را با دو برد و 11 امتیاز به پایان برسانند.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 سه بر دو مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.

ادامه مطلب...

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.

شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار