441c67ac f01a 4d75 8236 4cccf6b3d104

تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18:30 در حالی آغاز شد که اتفاق عجیبی در آن رخ داد و آن ممانعت از حضور بانوان در تمرین بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بانوان استقلالی از اولین روز آغاز تمرینات استقلال حضور پر شوری در تمرینات داشتند و با رعایت موازین اسلامی به تشویق سرمربی محبوب خود و بازیکنان حاضر در تمرین پرداختند. انتشار خبر و تصاویر این حضور پرشور ضمن برانگیختن بخل و حسادت غیر قابل وصف هواداران تیم دوم پایتخت، انگار خاری بود در چشم آنها و مخصوصا" عوامل وابسته به این تیم در  خبرگزاری ها، نشریات و.. که در حرکتی هماهنگ در فضای مجازی و رسانه های نوشتاری و شنیداری و تصویری اقدام به محکوم کردن این حضور پرشور کردند.

پخش خبر حضور این بانوان محترم با شطرنجی کردن صورتشان در صدا و سیما با گزارش مجری معلوم الحال وابسته به این باند از سخیف ترین اقدامات صورت گرفته در این راستا بود.

اما امروز اتفاق عجیبی افتاد. در حالیکه همانند روزهای گذشته بانوان آبی دل استقلالی با شور و شوق فراوان برای تشویق و روحیه دادن به بازیکنان به تمرین استقلال رفته بودند از ورود آنها به تمرینات استقلال ممانعت به عمل آمد. این در حالیست که از تمرین تیم دوم پایتخت خبر حضور بانوان هوادار این تیم در تمرین امروز مخابره شده است.

حال چه اتفاقات پشت پرده ای پیش آمده و چه دست هایی در کار بودند و هستند که این رفتار دوگانه اینطور نمود پیدا کند بر ما پوشیده است. باید دید آیا مدعیان موازین شرعی و دلواپسان این عرصه اینبار که به هدف خود برای محروم کردن بانوان استقلالی از حضور در تمرینات تیم محبوبشان دست پیدا کرده اند، اقدام به پخش تصاویر بانوان تیم دوم پایتخت در تمرینات این تیم به صورت شطرنجی خواهند کرد و فریاد وامصیبتای خود را دوباره سر خواهند داد یا خیر.

خبرگزاری استقلال نیوز این اقدام دوگانه را محکوم و حمایت خود را از بانوان محترم و آبی دل استقلالی اعلام می دارد.

 

 

دیدگاه‌ها  
siroan
+1 #1 siroan 1395-04-01 19:58
فقط باید تاسف خورد به حال اون رضوانی لنگی بیشعور. الان نزاشتن بانوان تاجی عزیز برن تمرین مشکلات حل شد؟باید چهره این رضوانی نون به نرخ روز خور رو شطرنجی کنن که دیدن چهرش کفاره داره.
نقل قول کردن
دوست
+1 #2 دوست 1395-04-02 12:42
ﻧﻠﺴﻮﻥ ﻣﺎﻧﺪﻻ‌ در کتاب خاطرات خود تحت عنوان فریادی نامیرا از آفریقای جنوبی یکی از خاطرات خود را اینگونه بیان می کند:
ﻓﺮﻕ ﻣﻦ ﻭ ﺯﻧﺪﺍﻧﺒﺎﻧﻢ در این است که هر زمانی که زندانبانم
ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮐﻮﭼﮏ ﺳﻠﻮﻟﻢ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ،
ﺍﻭ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﻭ ﻏﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ،
ﻭ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻭ ﺍﻣﯿﺪ ﺭﺍ …
ﺩﯾﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ.
دوستان عزیز این که ما زیبا به اطرافمان بنگریم.
و حق را هم به خودمان ندهیم که به دیگران بی احترامی کنیم.
و این انتظار را نداشتم که باشگاه استقلال اینقدر غیر منطقی و بی اساس خبر منتشر کند. بانوان چه استقلالی و چه پرسپولیسی شایسته احترامند. این شما ها هستین که باب بی احترامی را راه انداختین نه پرسپولیسی ها.
به امید آنکه روزی با آگاهی بیشتر خبر منتشر کنید.

.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار