717342b8 20da 4fdc 8feb 2c02510c7253

دروازه بان استقلال تهران گفت: افرادی مثل مرحوم همایون بهزادی گنجینه های با ارزش فوتبال هستند که تجربیات هر کدام شان میلیاردها تومان قیمت دارد.

به گزارش استقلال نیوز وحید طالب لو در گفت و گو با کاپ درباره درگذشت همایون بهزادی اظهار داشت: امثال مرحوم همایون بهزادی برگ های زیرن فوتبال ایران هستند و بنهد وظیفه ام بود که فارغ از رنگ ها و تیم ها امروز در مراسم ایشان شرکت کنم. بنده بازی های ایشان را ندیده ام اما در مکان های مختلف افتخار دیدار با آن مرحوم را داشتم و آخرین بار حدود دو هفته قبل بود که در مراسم اکران فیلم مستند ناصرخان خدابیامرز همایون خان را دیدم. ایشان با همسرشان و من هم با همسرم آنجا بودم و خیلی صحبت کردیم و از ایشان انرژی مثبت گرفتم. وقتی متوجه بیماری ایشان شدم برایشان آرزوی سلامتی کردم اما متاسفانه این مرد بزرگ از بین ما رفتند.

دروازه بان استقلال در ادامه افزود: از بچگی یاد گرفته ام که به بزرگتر از خودم احترام بگذارم و می دانم همه ما مثل حلقه های یک زنجیر هستیم و در واقع اعضای یک خانواده ایم. بزرگانی که از بین ما رفته اند، از مرحوم اسماعیل زرافشان عکاس مطبوعات تا همایون خان که امروز در مراسم شان حاضر شدم درس های زیادی به ما داده اند.

طالب لو درباره بی توجهی مسئولان به پیشکسوتان فوتبال گفت: متاسفانه این چرخه لنگ می زند و تا زمانی که درست نشود حرف زدن ما هم فایده ای نخواهد داشت. البته کارهایی شده است و کمیته پیشکسوتان و صندوق حمایت از این بزرگان اقداماتی را انجام داده اند ولی مهمترین چیز برای این مردان بزرگ فوتبال ایران دیده شدن است. آنها انتظار زیادی ندارند و فقط نمی خواهند فراموش شوند. افرادی مثل مرحوم همایون بهزادی گنجینه های با ارزش فوتبال هستند که تجربیات هر کدام شان میلیاردها تومان قیمت دارد لذا شایسته بیشترین احترام هستند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار