Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1398/1.Esteghlal/2.Bazikonan/Cheick_Tidiane_Diabaté/IMG-20200128-WA0029.jpg'

شیخ دیاباته

باشگاه استقلال با انتشار متنی، ضمن تقدیر از حسن نظر و همکاری شیخ دیاباته و وکیل او توضیحاتی در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مهاجم خود ارائه داد.

      

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال ظهر امروز در کانال رسمی تلگرام خود توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات شیخ دیاباته ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

این باشگاه با توجه به اولتیماتوم وکیل دیاباته تمام تلاش خود را انجام داد و روز گذشته نیز مبلغ ۴۰ هزار دلار به حساب ایشان واریز گردید.

باشگاه بطور مستقیم و از طریق مدیر روابط بین الملل با وکیل شیخ دیاباته در ارتباط است و به او توضیح داده شد از آنجایی که حجم مطالبات بالاست و به خاطر محدودیت هایی که در واریز وجه وجود دارد، حواله ها باید کمتر از ۱۰ هزار دلار باشد و امکان پرداخت پول به صورت یکجا مقدور نیست و در صورت واریز بیشتر از این سقف به صورت یکجا امکان برگشت خوردن پول یا مسدود شدن حساب وجود دارد.

پس از توافق با وکیل دیاباته مابقی مطالبات مزبور از روز یکشنبه به صورت پارت های ده هزار دلاری به حساب وی واریز می گردد و مشکلی بابت پرداخت پس از تاریخ ۲۶ اردیبهشت وجود ندارد.

باشگاه استقلال ضمن تقدیر از دیاباته و وکیل وی جهت حسن نظر و همکاری اعلام می دارد با حمایت حامی مالی جدید این باشگاه مشکلی برای پرداخت دستمزد معوقه دیاباته حتی به صورت یکجا وجود ندارد و تنها محدودیتهای بانکی مانع از این قضیه می باشد که آن هم با هماهنگی های لازم با شیخ و وکیلش مرتفع گردید.

باشگاه استقلال با هوادارانش صادق است و اعلام می دارد با این که عده ای قصد داشتند با کارشکنی مانع از پرداخت مطالبات دیاباته و فراری دادن او از استقلال شوند، اما باشگاه همه تلاش خود را انجام داد تا این بازیکن به سرنوشت بعضی از ستاره های سابق دچار نشود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ: من و دیاباته اصلا فکر فسخ قرارداد نیستیم؛ مدیریت جدید باشگاه حسن نیت خود را نشان داد

داستان تکراری/ دیاباته: می خواهند مرا از استقلال جدا کنند؛ سعادتمند: به تمام تعهدات خود در قرارداد دیاباته پایبندیم!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار