شیخ دیاباته

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که از انتشار قراردادش در یک خبرگزاری زرد دلخور شده بود با حضور در باشگاه استقلال مورد دلجویی احمد سعادتمند قرار گرفت. 

 

به گزارش استقلال نیوز،صبح امروز (پنجشنبه) شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال در محل این باشگاه حضور یافت و در جلسه‌ای با احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت شرکت کرد.

در این جلسه دیاباته از انتشار قراردادش در یکی از رسانه‌ها ابراز ناراحتی و نکاتی را در این خصوص بیان کرد و در ادامه مدیرعامل استقلال با صحبت‌هایش باعث آرامش این مهاجم آبی‌ها شد.

در پایان این جلسه دیاباته گفت که با تمام توان در خدمت باشگاه استقلال است و تمام تلاشش را می‌کند تا استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی موفق باشد و تلاش می‌کند آمادگی خوبی برای دربی بدست بیاورد و دل هواداران را در آن بازی شاد کند.

در این جلسه صحبت‌های مقدماتی و خوبی هم میان احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با دیاباته جهت ادامه حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع آبی‌پوشان پایتخت هم انجام شد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

"خبرگزاری مردمی" واژه بزرگ برای رسانه ای کوچک؛ باشگاه استقلال حیاط خلوت دزدان رسانه ای!

دیدگاه‌ها  
مهدی تاجی
0 #1 مهدی تاجی 1399-05-23 17:20
شیخ جان کاری به این حواشی مافیای فاسد لنگ نداشته باش و لنگ رو پاره کن دمت گرم
نقل قول کردن
Javan
+1 #2 Javan 1399-05-23 17:36
در پی خبر استقلال نیوز مبنی بر افشای قرارداد دیاباته در یکی از خبرگزاریها ،بلافاصله عنوان خبر را سرچ کردم و از طریق خبرگزاری ایران آنلاین که آن خبرگزاری هم ارگان رسمی دولت هست و اولین خبرگزاری بود که خبر را نشر داده بود ،فهمیدم منشا خبر ، خبرگزاری فارس بوده که پس از مراجعه به اخبار فوتبال خبرگزاری مزبور دیدم در صدر تاپیک اخبار ورزشی اش گذاشته. از این اقدام غیر قانونی و غیر اخلاقی خیلی ناراحت شدم ، متن زیر را با عنوان کاربری ""ضد ظلم و تبعیض"" ، نوشته و ارسال کردم .کپی کل متن را در زیر می آورم ، ولی متاسفانه خبرگزاری فارس این نظر را چاپ نکرد :
""خبرگزاری فارس که ظاهری اسلامی و انقلابی داری و از پول بیت المال ارتزاق میکنی ، مطمئن باش یک روز باید در پیشگاه عدل الهی جواب پس بدهی و من به نمایندگی از 40 میلیون هوادار استقلالی که سالها حق تیمشان و خودشان توسط امثال شما ، خورده شده ،یقه شما را ان شاءالله تعالی خواهیم گرفت . تو که ادعای مردمی بودن میکنی آیا قرارداد برانکو و کالدرون و استوکس و داستان دخترانی که برای کالدرون می آوردند هم افشاگری کردی ؟؟؟؟""
متن دیگری تهیه کردم و برای خبرگزاری مزبور فرستادم که کپی کل آن در زیر آمده است :
""پیام من نه حاوی تهمت و نه افترا بود ولی چاپ نکردی ، خوب الحمدلله چند موضوع را کاملا اثبات کردی ،خبرگزاری فارس :1- مردمی نیستی بلکه لنگی هستی 2- دروغ گویی چون ادعا کردی پیام حاوی تهمت و افترا را چاپ نمی کنی در حالی که پیام من حاوی تهمت و افترا نبود خودت هم میدانی 3- از حرف حق و حقیقت میترسی و مطامع و منافع و شهوات خودت برایت مهم است نه نظر مردم4- با عدالت میانه ای نداری چون حرف هایی که بوی عدالت میدهد ترا میترساند و چاپ نمیکنی"".خوب طبیعی بود که این نظر را هم چاپ نمی کنند اما می بایست پیام 40 میلیون استقلالی مظلوم را در این شرایط که اکثر قریب به اتفاق رسانه ها دیداری ، شنیداری و نوشتاری کشور در تحت سیطره مافیای لنگ است ، هیچ چاره و راهی جز استظلام و حق خواهی نداریم. والله المستعان.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار