635359376294257481

چند خبر از اتمام جلسه هیات مدیره  باشگاه استقلال روی خروجی چند خبرگزاری قرار گرفت که اکثرا به سرمربیگری فصل بعد استقلال اختصاص دارد

به گزارش استقلال نیوز مجید نامجو مطلق یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال به دلیل ترافیک نتوانست خودش را به جلسه امروز برساند.

نامجو مطلق که برنامه های خود را برای حضور روی نیمکت استقلال آماده کرده است صبح امروز با بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان جلسه داشت اما ترافیک شدید اطراف خیابان سئول موجب شد تا این مربی نتواند بر سر قرار حاضر شود و جلسه آنها به فردا موکول شد.

گزینه سرمربیگری استقلال صبح فردا مذاکرات خود را با سرپرست این باشگاه انجام  خواهد داد.

* * * *

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر سه شنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد . حاضران در این نشست ابتدا به بررسی عملکرد تیم استقلال در بازی های لیگ برتر و فینال جام حذفی پرداختند .اما در مهمترین بخش جلسه برنامه های منصوریان سرمربی پیشین نفت تهران برای حضور روی نیمکت آبی پوشان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. قراراست ظهر فردا (چهارشنبه) نشست دیگری با رویکرد بررسی برنامه های دو گزینه دیگر سرمربیگری استقلال در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود. به این ترتیب پس از جمع بندی نهایی اعضای هیات مدیره استقلال ،سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) مشخص می شود و البته زمان اعلام نام مرد شماره یک نیمکت استقلال در فصل آینده متعاقبا مشخص خواهد شد

* * * *

در حالیکه خبرنگاران رسانه های گروهی ساعت ها در مقابل وزارت ورزش و جوانان منتظر پایان جلسه هیات مدیره استقلال بودند اما بهرام افشارزاده با پایان نشست،به سرعت از مقابل درب ورودی وزارت ورزش گذشت و حاضر به صحبت نشد.

هیات مدیره استقلال هم روال مشابهی را طی کرد و بدون پاسخگویی محل را ترک کردند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار