استقلال نیوز

گویا این روزها تعدادی از کارشناسان داوری فوتبال نیز به جمع دشمنان قسم خورده استقلال اضافه شده اند!

 

 

به گزارش استقلال نیوز؛ حیدر سلیمانی  که از سوی بعضی برنامه های صدا و سیما شانتاژ شده است که علیه باشگاه استقلال صحبت کند در اظهار نظری عجیب اعلام کرده است که زمان گل دوم استقلال امیرحسین حسین زاده بازیکن تعویض شده استقلال همچنان داخل زمین بوده و استقلال با 12 بازیکن به گل دست پیدا کرده است!

این حجم از یاوه گویی و عوام فریبی و دغل بازی توسط باند فاسد این روزهای فوتبال ما که دنبال تسویه حساب با سرمربی استقلال است در نوع خود عجیب است!

تصویری که از پشت دروازه هوادار توسط دوربین باشگاه استقلال گرفته شده است به خوبی ثابت می کند که زمان زدن گل امیرحسین حسین زاده بیرون زمین قرار دارد و این بازی های نخ نمای باند رسانه ای تیم دوم پایتخت برای حاشیه کشیدن استقلال یک سناریوی توخالی است. 

دیدگاه‌ها  
تاجی
0 #1 تاجی 1400-11-17 00:39
چندسال قبل ودر زمان حاکمیت دولت بنفش ودر راس آنها سلطانی فر دانستیم که سناریویی از قبل طراحی شده در صدد تضعیف تیم تاج میباشد. این سناریو با طراحی وچیدمان منسجم عناصرومزدوران خود در بدنه دولت وارکان ورزش کشور صدا وسیما وشانتاز رسانه ای وشارژمالی پولهای کثیف با هدف قهرمان سازی تیم حکومتی لنگ امورات ورزش کشور را ناجوانمردانه سیاه وتباه نمودند. اختاپوس 8پایی که یک پایش مجریان مزدور ورنگی صدا وسیما و پای دیگرش خبر نهاران مزدور بدودند. پای دیگرش کمیته عنظباطی بود. پای دیگرش کمیته به اصطلاح اخلاق بود. پای دیگر مزدوران به اصطلاح کارشناسان داوری وفوتبال بودنند پای دیگرش اسپانسرهای سودجو و گماشته های وزیران علی الخصوص وزیر ارتباطات بودندو پای دیگرش کمیته داوران بود که حتی در روز روشن سر تیم ها می بریدند و قربانی می کردنند تا تیم سوگلی دولت بنفش همچنان بالا نشین باشد.وبرای رسیدن به این هدف شوم چه ظلمها که نکردندوجه حکم ها که ندادند و اما اصالت وحقیقت گوهری هستند که شاید پوشیده شوند اما هرگز ازبین نمی روند حتی در میان خروارها نابودی جوانه می زنند وسر بلند می کنند .(روح ورزش جوانمردی ، صداقت وپاکی است افسوس که ورزش اسیر ناجوانمردان ومزدوران ونان به نرخ روزخوران شده است کسانی که چشم خودرا به روی حقایق می بندند چشم دیدن اصالت وحقیقت را ندارند واسیر امیال نفسانی وشیطانی خود هستند . (نگوییدکارشناس فوتبال بگویید ثانیه شمار دلار وریال)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار