635699600251337890 600 340

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد برگزاری بازی پیشکسوتان استقلال و بارسلونا گفت:با تصمیم گرفته شده قرار بر این است این بازی بعد از ماه محرم و صفر برگزار شود.

 

به گزارش استقلال نیوز کاظم اولیایی درباره مراسم تجلیل از پورحیدری اظهار داشت: ما چهارشنبه نزدیک بیمارستان گردهمایی داشتیم که تمام مدیران و دست اندرکاران سال 1990 میلادی که استقلال قهرمان آسیا شد دور هم نشستیم. چون همه خودمان را مدیون آقای پورحیدری می دانیم و این مدت مریضی ایشان هم به خودش سخت می گذرد و هم به خانواده شان سعی داشتیم به او کمک کنیم. ضمن این که یک گردهمایی داشتیم و تشکر و تقدیر کردیم و روحیه جدیدی برایشان ایجاد شد.

وی افزود: تصمیم گیری متعددی انجام شد مثلا تمبر یادبود آقای پورحیدری و تندیس ایشان را دارند آماده می کنند. یکی از کارها هم برگزاری مسابقه با پیشکسوتان بود. از دو ماه  پیش مکاتباتی با کشورهای مختلف داشتیم. باشگاه بارسلونا بود که جواب مثبت داده و شرایط بهتری نسبت به تیم های ایتالیایی و آلمانی دارد و موافقت اصولی را اعلام کردند. زمان، تاریخ و کیفیت نیروهایی که می خواهند به داخل کشور بیایند با ما صحبت کردند. با چند اسپانسر هم صحبت کردیم و انشاالله بعد از محرم و صفر پورحیدری را حدود نیم ساعت روی نیمکت بیاوریم و همان کادر سابق روی نیمکت در این بازی باشند. انشاالله بتواند به عنوان کسانی که قدرشناس زحمات 50 ساله آقای پورحیدری باشند بیایند و مردم عزیز که دوست دارند آقای منصور پورحیدری را از نزدیک ببینند انشاالله آنجا موفق به دیدن ایشان بشوند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره وضعیت پورحیدری تصریح کرد: غفوری فرد به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی وقت و آقامحمدی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای مرکزی اتحادیه و بنده در شب چهارشنبه که ما آنجا بودیم نسبتا حال بهتری داشتند. متاسفانه از پنجشنبه صبح دچار افت فشار شدند. تقریبا امروز صبح حال بهتری دارد و افت فشارش بهتر شده است. امیدواریم که بتواند بهتر شود و از بیمارستان مرخص شود.

وی در پایان درباره نام بازیکنان تیم بارسلونا گفت: ما اسم نبردیم ولی آنها چند اسم برای ما ذکر کردند که اگر اینها را بخواهید شرایط شان به این صورت است. گزینش آنها مستلزم هماهنگی با اسپانسرها است.

دیدگاه‌ها  
قشقایی خخخخخ
0 #1 قشقایی خخخخخ 1395-08-08 15:07
اگه واقعا برگزار بشه عالیه پوز لنگی ها به خاک مالیده میشه 8)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار