جانواریو

مدافع برزیلی استقلال در مورد سال نو میلادی و زندگی در ایران گفت: خیلی خوشحالم که ایران را انتخاب کردم به نظر من ایرانی ها بسیار مودب هستند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، رابسون جانواریو دی پائولو درباره حضورش در استقلال اظهار داشت: زمانی که تازه به استقلال آمدم، کسی که گفت عدد 4 را نشان بده برایم توضیح داد استقلال 4 بار پشت سر هم پرسپولیس را شکست داده و به همین خاطر عدد 4 نماد استقلال شده است.
وی درباره خصوصیات خود در دوران کودکی اش بیان داشت: الان 22 سالم است. من در کودکی هم درسخوان بودم و هم شیطان؛ اما بیشتر درسخوان بودم. بعد از دبیرستان هم فوتبال را ادامه دادم و دانشگاه نرفتم
مدافع برزیلی استقلال درباره شرایط خود در تعطیلات سال نو گفت: همیشه به یاد خانواده درخت درست می کردم اما امسال پیش پادوانی می روم. از کودکی یاد گرفتم بابانوئل می آید تا برای همبستگی خانواده ها و جشن میلاد مسیح هدیه بدهد. او از دودکش می آید و برایمان هدیه می آورد.
وی در ارتباط با حضور در ایران اذعان داشت: پیش از آمدن به ایران، راجع به فرهنگ ایران تحقیق کردم. به من گفته شد ایران کشور امنی است و مردم با فرهنگی دارد. خوشحالم که ایران را انتخاب کردم. به نظرم ایرانیان خیلی مودب هستند .
جانواریو در خاتمه درباره فحش هایی که در فوتبال ایران داده می شود، خاطرنشان کرد: من در ابتدای ورود به ایران کلماتی یاد گرفتم که خوشبختانه از آن ها استفاده نمی کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار