481bc30d 650e 4413 a132 e65a1892b420

 منصور رشیدی پیشکسوت استقلال پس از تساوی امروز استقلال مقابل استقلال اهواز از شرایط باشگاه استقلال ابراز گلایه کرد.

به گزارش استقلال نیوز منصور رشیدی در گفت وگو با کاپ،درباره بازی استقلال مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: یکی از ضعیف ترین نمایش های تیم استقلال را در عمرم امروز دیدم و الان هرچقدر فکر می کنم یادم نمی آید یه زمانی استقلال به عنوان صدرنشین لیگ در مقابل تیم قعر نشین لیگ اینقدر ضعیف و بی برنامه بوده باشد.استقلال اهواز هفته هاست انتحاری بازی می کند چون چیزی برای از دست دادن ندارد.

وی ادامه داد:این نکته را همه بینندگان فوتبال هم می دانند چه برسد به مربیان شاغل در فوتبال کشور در ماه های گذشته اکثر تیم های معمولی لیگ هم استقلال اهواز را شکست دادند. چون برای مقابله با فوتبال انتحاری این تیم برنامه داشتند. چطور کادر فنی تیم استقلال از این موضوع اطلاع نداشت؟

پیشکسوت آبی ها افزود:می خواهم، بگویم امروز 11 بازیکن بی حال و به نظر مریض احوال وارد میدان شده بودند و انگار دل و دماغ فوتبال بازی کردن نداشتند. به صورت انفرادی تلاش شان را می کردند ولی برنامه ای برای دفاع کردن، میدان داری، حمله کردن برای رسیدن به گل و سایر شاخص های فوتبال امروز را نداشتند. می خواهم بپرسم آیا استقلال در تعطیلی 40 روزه لیگ برتر تعطیلات رفته است که بعد از شروع مسابقات اینقدر دچار افت شده؟

دروازه بان پیشین استقلال خاطرنشان کرد:من دوست ندارم به صورت شخصی وارد جزییات شوم. بهتر است پرویز مظلومی تجدیدنظری در تمرینات تیم، ارنج و تعویض ها و تاکتیک های استقلال کند. متاسفانه باید بگویم استقلال با زور نفراتش دارد امتیاز جمع می کند و به لحاظ تاکتیکی اگر شما قادر هستید عملکرد کیفی و تاکتیکی این تیم قادرید تحلیلی ارایه کنید بگویید تا من هم با این تاکتیکی ها آشنایی پیدا کنم. اینطور نمی شود که هر بازی دعا کنیم یک توپ برود داخل دروازه حریف و در عقب زمین هم رحمتی بخواهد نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

رشیدی در پایان گفت: آقای مظلومی!به حضرت عباس ما دشمن استقلال نیستیم. اگر حرف می زنیم قصدمان تخریب تیم خودمان نیست. ایراد تیم را می گوییم تا آنهایی که مسوولیت دارند بشنوند و این مشکلات فنی تیم را کاهش بدهند. خدا را خوش نمی آید امثال من بنشینیم پای تلویزیون و اینطوری حرص بخوریم. هنوز هم که چند ساعت از بازی می گذرد اعصابم خراب است. چطور می شود پرسپولیس و ذوب آهن با آن بازیکنان فوتبال هماهنگ،تاکتیکی و تماشاگرپسند ارایه کنند و تیم ما نتواند 5 تا پاس متوالی، درست و هدفدار ردوبدل کند. تماشاگر فوتبال را می فهمد همین است که هوادار تیم صدرنشین استقلال ناراضی باشد اما هوادار تیم وسط جدولی پرسپولیس از کادرفنی اش رضایت داشته باشد. همین مسایل است که باعث می شود رسانه ها و تماشاگران سنگ مربی خارجی را به سینه بزنند. اگر استقلال مثل ذوب آهن فوتبال بازی کند کسی می آید بحث مربی خارجی را مطرح می کند. آن وقت یاد گرفته ایم، برویم در فضای مجازی از هوادار گلایه کنیم که چرا به استادیوم نمی آیید. خب در این سرما و شرایط سخت اقتصادی وقت بگذارند و هزینه کنند بیاید چه را ببیند اینکه اگر امروز کمک داور دچار اشتباه نمی شد بازی را به تیم ته جدولی باخته بودیم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار